🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33321.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مهرنوش پرتوی، گوینده رادیو: پادکست و پادکسترها راه زیادی در پیش دارند

در حالی که از دوران نوجوانی خود چندان فاصله نگرفته بود با برنامه نوجوانان در سال 72 وارد رادیو شد و در سنین نوجوانی شعرهایش را نیز در مجلات چاپ می‌کرد. «مهرنوش پرتوی» مجری و ...

در حالی که از دوران نوجوانی خود چندان فاصله نگرفته بود با برنامه نوجوانان در سال 72 وارد رادیو شد و در سنین نوجوانی شعرهایش را نیز در مجلات چاپ می‌کرد. «مهرنوش پرتوی» مجری و گوینده رادیو تهران که سال‌هاست از رادیو خداحافظی کرده، حالا در شنوتو پادکست خودش را دارد و از جمله صداوسیمایی‌هایی است - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - که به رادیو‌های اینترنتی روی آورده.

با او به گفتگو نشستیم تا هم علت این تصمیم را بدانیم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - و هم با وضعیت برنامه‌سازی در رادیوهای اینترنتی از زبان یک تولیدکننده بیشتر آشنا شویم. صدایش گرم و شنیدنیست و گفتگو با او علی‌رغم کوتاهی، به معنای تام گوشنواز بود. با اینکه رادیو را ترک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - کرده ولی بغض پنهانی نسبت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - به رهایی خانه‌ اصلی‌اش در تن صدایش پیداست و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - کماکان معتقد است که آینده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - صوت در دست رادیو است، نه اینترنت.

آرش پارساپور، دیجیاتو: چه شد که رادیو را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - رها کردید؟

مهرنوش پرتوی، گوینده رادیو: برای ادامه تحصیلات قصد سفر به خارج کشور را داشتم و چهارسالی از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - کشور بیرون بودم و در ترکیه زندگی می‌کردم. الان که یک سالی از بازگشتم می‌گذرد ولی میلی به اجرا و تولید در رادیو ندارم. چرا که رادیو آن فضا و اتمسفر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - گذشته را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - ندارد. دلم برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - رادیو تنگ می‌شود ولی به هر قیمتی هم نمی‌توان در رادیو کار کرد.

یعنی چه هر قیمتی؟

ببینید هنر یک چیز رهاییست در حالی که در رادیو باید حواستان به واو به واو حرفهایتان باشد مبادا به چپ یا راست بربخورد. برنامه باید در چارچوب خاص و تعریف شده از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - قبل مسئولان رادیو باشد و این مساله با تعریف اصل هنر تضاد دارد. الان رادیو آن رادیویی نیست که باید باشد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس

آینده از آن رادیوست یا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - پادکست؟

پادکست و رادیو فاصله زیادی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - با هم دارند و هیچ‌گاه پادکست به پای رادیو نخواهد رسید. البته رادیو - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - با قوانین دست‌وپاگیر خود در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - این روزها برنامه‌سازها را از خود می‌راند و مدام خط قرمز چیدن برای بچه‌های رادیو، نمی‌توان در آن فعالیت کرد. ولی رادیو برای همه مردم است و در تمامی شهرها و روستاها قابل دسترس است، این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - برتری رادیو به نظر من حالا حالاها در ایران از بین نمی‌رود و پادکست متعلق به قشرهای خاصی است که کمی تا قسمتی با تکنولوژی سروکار دارند و بخش محدودی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - را جذب خواهند کرد.

عدم وجود رادیوهای خصوصی در ایران چه پیامدی دارد؟

رادیوهای خصوصی در دنیا جایگاه بسیار خوبی دارند و گاهی از رادیوهای دولتی هم جلو می‌زنند. نبود چنین رادیویی‌هایی در ایران باعث شده که پادکست سازی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد در حالی که به نظر من رادیوی خصوصی اگر اجازه رشد و توسعه‌اش داده شود، بی‌شک آینده بسیار خوبی خواهد داشت. مردم این روزها به رادیوهای دولتی هم دیگر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - کمتر اعتماد دارند.

همین عدم اعتمادی که می‌گویید ممکن نیست مردم را به پادکست‌ها که فعلا تنها چیز شبیه به رادیوهای محلی در کشور هستند، نزدیک کند؟

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس

چرا قطعا بی‌تاثیر نیست و کار در پادکست‌ها برای تولیدکنندگان هم راحت‌تر است چرا که قوانین دست‌وپاگیر کمتری دارد. ریسک سرمایه‌گذاری روی رادیوهای خصوصی هم زیاد است و پادکست‌سازی که کمتر هزینه دارد را فعالان این حوزه ترجیح می‌دهند. این البته به ضعف اقتصاد خصوصی هم در کشور برمی‌گردد که بحث مفصلیست و احتمالا در این گفتگو - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - نمی‌گنجد.

شما در شنوتو پادکست صوتی دارید، از کار در اینجا بگویید.

به واسطه آشنایی قدیمی من با مدیرعامل شنوتو تصمیم گرفتم در این پلتفرم هم کار کنم. اما هنوز پادکست‌سازی هم در ایران - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - بسیار جای کار دارد و با اینکه این مجموعه سعی دارد تا این موضوع را ارتقا ببخشد ولی موانع زیادی سد راه هست و نمی‌توان یک شبه معجزه کرد. مدیای پادکست صوتی فعلا مخاطب خود را پیدا کرده اما حقیقتا به آینده روشن آن چندان امیدوار نیستم.

چرا پادکسترهای خانم کمتر از مردان هستند؟

جامعه ما جامعه مرد سالاریست و باور خانم‌ها از نظر مردان یک مقدار سخت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - است. ضمنا ممیزی‌هایی روی صدا و لحن خانم‌ها در صدا و سیما وجود دارد که شاید وجودشان باورتان نشود، البته خوشبختانه این قبیل مسائل در پادکست‌ها جایگاهی ندارد ولی خب در کل این محدودیت‌ها جامعه هنری را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد. مدیا یعنی جذب مخاطب و خانم‌ها محوریت جذابیت بالاتری نسبت به مردان دارند ولی نمی‌توانند از این عنصر جذابیت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - استفاده کنند. خود من بارها و بارها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - به خاطر قهقه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - زدن در رادیو توبیخ شدم.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس

نظر شما درباره سلطه صداوسیما بر صوت فراگیر چیست؟ آیا به نظرتان شدنیست؟

اگر صدا و سیما به حوزه صوت‌های اینترنتی هم نفوذ کند صد در صد باید فاتحه این موضوع را هم خواند. این ادعاها و حرف‌ها به نظر من مثل یک تاسی هست که صدا و سیما در وسط می‌اندازد تا صرفا یک تنش در بین فعالان مدیا ایجاد کند و این جو را ایجاد می‌کند تا ببیند بازخوردها چه می‌شود وگرنه نهایی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - شدن آن بعید است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone