🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33324.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مجلس درباره مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام جلسه‌ای برگزار می‌کند

نایب رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع مجلس خبر داده که امروز نشستی بنا به درخواست تعدادی از نمایندگان درباره مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام برگزار خواهد شد. او تاکید کرده نمایندگان باور دارند موضوع ...

نایب رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع مجلس خبر داده که امروز نشستی بنا به درخواست تعدادی از نمایندگان درباره مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام برگزار خواهد شد. او تاکید کرده نمایندگان باور دارند موضوع توسط «محمدجواد آذری جهرمی» شفافسازی نشده و توضیحاتی در این باره - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ارائه نشده است.

«حمیده زرآبادی» نایب رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در کانال تلگرامی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - خود و در گفتگو با رسانه‌ها این خبر را اعلام کرده و گفته که 35 نفر از نمایندگان مجلس در این مورد درخواست اعمال ماده 236 را داشتند:

«آنها خواسته‌اند تا درباره اینکه چرا مذاکره وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام شفاف نبوده و هیچ ثمری نداشته است بررسی‌هایی انجام شود، البته وزیر ارتباطات هم در این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - مورد توضیحاتی را ارائه نکردند.»

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان

قرار است کمیته ارتباطات امروز 10 مهر ماه در ساعت 13 از نمایندگان درخواست کننده این موضوع دعوت به عمل آورده تا این درخواست را به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - صورت کامل بررسی کند. همچنین اعلام شده که بعد از برگزاری این نشست گزارشی برای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - صحن علنی مجلس برای قرائت ارسال خواهد شد. با توجه به تبصره ماده 236، در صورت تایید این گزارش توسط مجلس و تشخیص اهمیت موضوعی آن، مورد مذکور جهت رسیدگی به قوه قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود تا خارج از نوبت و بدون تشریفات دادرسی رسیدگی نمایند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان

گفتنیست بر اساس قانون طبق ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - نمایندگان در صورتی که نخواهند از طریق طرح سوال یا تحقیق و تفحص مسئله‌ای را مورد پیگیری قرار دهند درخواست ماده 236 و ارجاع پرونده به قوه قضائیه را می‌کنند. طبق مفاد این ماده، هرگاه حداقل ده‌ نفر از نمایندگان و یا هر کدام از کمیسیون‌ها، عدم رعایت شئونات و نقض یا استنکاف از اجرای قانون یا اجرای ناقص قانون توسط رئیس جمهور و یا وزیر و یا مسئولان دستگاه‌های زیرمجموعه آنان را اعلام کنند، موضوع بلافاصله از طریق هیأت رئیسه جهت رسیدگی به کمیسیون ذی‌ربط ارجاع - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone