🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33323.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی از مترجم مایکروسافت رسما به سویفت کی اضافه شد

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت اوایل این ماه از تصمیم خود برای آوردن سرویس مترجمش به کیبورد سویفت‌ کی خبر داده بود. امروز و در حالی که سه هفته از شروع آزمایش این قابلیت ...

اگر به خاطر داشته باشید، مایکروسافت اوایل این ماه از تصمیم خود برای آوردن سرویس مترجمش به کیبورد سویفت‌ کی خبر داده بود. امروز و در حالی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - که سه هفته از شروع آزمایش این قابلیت در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - نسخه بتای سویفت کی گذشته، کلیه کاربران این کیبورد می‌توانند از مزایای مترجم مایکروسافت در آن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - استفاده کنند.

تمام افرادی که آخرین نسخه کیبورد سویفت کی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - را نصب کنند، می‌توانند از مزیت Microsoft Translator برخوردار شوند. مترجم مایکروسافت به شما اجازه می‌دهد که هنگام تایپ بدون نیاز به جابجا شدن در اپ‌ها بتوانید مستقیما از محیط کیبورد برای ترجمه نوشته‌ها استفاده کنید.

اما در کنار قابلیت‌ - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - ترجمه، پشتیبانی از ده زبان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - جدید نیز در این آپدیت به سویفت کی اضافه شده تا در کنار جی بورد، یکی از کامل‌ترین کیبوردهای موجود برای استفاده کاربران در سراسر دنیا باشد.

قابلیت مترجم برای نسخه اندرویدی سویفت کی منتشر شده و زبان فارسی را هم پشتیبانی می‌کند. اگر خواهان استفاده از آن هستید، می‌توانید همین حالا آخرین نسخه کیبورد را از گوگل پلی استور دانلود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کنگاور استان کردستان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone