🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20898.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ۴۰ با چیپست‌های مختلف از راه می‌رسد

شرکت TSMC به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا سفارشات جدید از شرکت هواوی دریافت نمی‌کند و در همین راستا، گوشی هواوی میت ۴۰ در دو مدل با چیپست‌های مختلف وارد بازار خواهد شد. با وجود ...

شرکت TSMC به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا سفارشات جدید از شرکت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - هواوی دریافت نمی‌کند و در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - همین راستا، گوشی هواوی میت ۴۰ در دو مدل با چیپست‌های مختلف وارد بازار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - خواهد شد.

با وجود تحریم‌های گسترده ایالات متحده آمریکا، سفارشات قبلی هواوی بدون هیچ مشکلی پیش از ۲۴ شهریور ماه از سوی TSMC تحویل این شرکت داده می‌شوند. انتظار می‌رود پرچمدار آینده هواوی به چیپست کرین ۱۰۲۰ با لیتوگرافی ۵ نانومتری مجهز شود.

بر اساس گفته حساب توییتری «Teme»، این شرکت چینی پیش از اعمال تحریم‌ها تنها - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۸ میلیون چیپست به TSMC سفارش داده که نسبت به پیش‌بینی فروش گوشی‌های سری هواوی میت ۴۰ کمتر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - است. بر اساس پیش‌بینی‌ها، فروش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - این محصولات از ۱۰ میلیون دستگاه فراتر می‌رود، بنابراین این کمپانی به چیپ‌های بیشتری نیاز دارد.

از آنجایی که هواوی نمی‌تواند دوباره به TSMC سفارش تراشه دهد، احتمالا از چیپست شرکت دیگری در پرچمداران - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - آینده خود استفاده خواهد کرد. ظاهرا کوالکام در حال صحبت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - با دولت ایالات متحده آمریکا برای دریافت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - مجوز جهت فروش چیپ به شرکت هواوی است و احتمالا این مجوز نیز به آن داده می‌شود. با توجه به این موضوع، احتمالا گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - سری میت ۵۰ و P50 به چیپست اسنپدراگون 875G مجهز می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان

هواوی امسال تنها می‌تواند چیپست‌های موردنیاز خود را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - از شرکت‌های سامسونگ و مدیاتک تهیه کند و احتمالا مدیاتک چنین وظیفه‌ای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - را برعهده می‌گیرد، البته در گذشته گزارشی از کاهش همکاری آن با هواوی خبر داده بود.

چیپست کرین ۱۰۲۰ در مقایسه با نسل قبلی خود، کرین ۹۹۰ تا ۵۰ درصد عملکرد بهتری دارد. ظاهرا گوشی‌های سری هواوی میت ۴۰ مجهز به این پردازنده تنها در بازار چین به فروش می‌رسند و هواوی آن‌ها را با پردازنده شرکت مدیاتک وارد بازار کشورهای دیگر می‌کند.

در گذشته به احتمال رونمایی از پرچمداران آینده هواوی در فصل پاییز اشاره شده بود، البته گزارش‌های اخیر در تاخیر در این تاریخ خبر می‌دهند. در حال حاضر اطلاعات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - زیادی پیرامون این محصولات وجود ندارد، اما انتظار می‌رود هواوی آن‌ها را به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل پیکر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میشه بگید تعمیرگاه شما صالح آباد نجف آباد هم خدمات داره
پاسخ: بله در صالح آباد شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone