🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17534.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

جاسوسی از گوشی کاربران از طریق آسیب‌پذیری اینستاگرام

محققان امنیتی آسیب پذیری را در اینستاگرام شناسایی کرده‌اند که به هکرها امکان جاسوسی از گوشی کاربران از طریق دوربین و میکروفون را می‌داد. این باگ مهم توسط موسسه امنیتی «Check Point» شناسایی شد اما برای جلوگیری ...
محققان امنیتی آسیب پذیری را در اینستاگرام شناسایی کرده‌اند که به هکرها امکان جاسوسی از گوشی کاربران از طریق دوربین و میکروفون را می‌داد.

این باگ مهم توسط موسسه امنیتی «Check Point» شناسایی شد اما برای جلوگیری از سوءاستفاده هکرها به صورت محرمانه به فیسبوک گزارش شد. مشکل مذکور که حالا برطرف شده به عنوان آسیب‌پذیری حیاتی در پردازش تصویر اینستاگرام توصیف شده است. به گفته این شبکه اجتماعی حفره امنیتی ناشی از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - سرریز پشته بوده است: «زمانی که کاربر بخواهد تصویری خاص را آپلود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - کند در نسخه اندروید یک سرریز پشته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - رخ می‌دهد.»

به گفته Check Point برای به دست گرفتن کنترل اینستاگرام در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - گوشی کاربران کافی است هکر تصویری مخرب را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - از طریق ایمیل، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - واتس اپ، پیامک یا دیگر روش‌‌ها ارسال کند. به محض - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - باز کردن اینستاگرام و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - فارغ از اینکه کاربر عکس را ذخیره کرده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - یا خیر دستگاه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - مقصد هک شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان

مشکل اصلی به نحوه مدیریت کتابخانه‌‌های شخص ثالث - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - برای پردازش تصویر برمی‌گردد. برای مثال می‌توان به دکودر متن باز Mozjpeg اشاره کرد که توسط موزیلا توسعه یافته و شبکه اجتماعی مذکور از آن برای مدیریت آپلود تصاویر استفاده می‌کند. پیکربندی اشتباه باعث شده تصویری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - با محتوای خاص بتواند تمام مجوزهای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - اینستاگرام را در اختیار بگیرد. این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - مجوزها شامل دسترسی به مخاطبان، اطلاعات مکانی، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - دوربین و حتی فایل‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - ذخیره شده می‌شود. در خود اپ هم می‌توان به پیام‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - دایرکت دسترسی پیدا کرد، پست‌ها را حذف کرده یا تصاویر جدیدی منتشر کرد.

Check Point و فیسبوک خبر مربوط به این آسیب پذیری را شش ماه پس از شناسایی منتشر کرده‌اند تا میلیون‌ها کاربر امکان دریافت وصله امنیتی را داشته باشند. فیسبوک مدعی است نشانه‌ای از سوءاستفاده هکرها از این حفره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رودسر استان گیلان - امنیتی پیدا نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone