🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11452.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مهاجرت داده‌های موسسه اعتباری کوثر به کربنکینگ داتین

تمامی داده‌های مشتریان سپرده و کارت، اینترنت بانک و موبایل بانک موسسه اعتباری کوثر به راهکار جامع بانکی (کربنکینگ) داتین در بانک سپه مهاجرت داده شدند. با این مهاجرت، کل عملیات بانکی در حوزه منابع ...

تمامی داده‌های مشتریان سپرده و کارت، اینترنت بانک و موبایل بانک موسسه اعتباری کوثر به راهکار جامع بانکی (کربنکینگ) داتین در بانک سپه مهاجرت داده شدند. با این مهاجرت، کل عملیات بانکی در حوزه منابع موسسه کوثر سابق، به سامانه‌های سپه منتقل شدند تا در یک بستر یکپارچه، خدمات به مشتریان ارائه شود.

از زمان انحلال و ادغام رسمی هر کدام از پنج بانک‌ ادغامی در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - بانک سپه، با توجه به اهمیت تداوم ارائه خدمات بانکی به مشتریان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - و برای هماهنگی میان سامانه جامع بانکی داتین و پنج - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - سامانه دیگر، مقرر شد تا با شناسایی 20 سرویس اصلی مشتریان شعب در بانک‌های مختلف، سامانه واسط ESB ادغام توسط داتین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - تولید شود که درنهایت، هرکدام از بانک‌ها از طریق ESB این سامانه و با اتصال به core خود، 20 خدمت اصلی شعبه‌محور مشتریان را در اختیارشان قرار دهند.

چندی پیش با صدور - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - مصوبه هیئت‌مدیره بانک سپه، زمان و نحوه مهاجرت بانک‌های ادغامی به سامانه‌های داتین، تعیین شد. براساس این مصوبه، داتین متعهد شد تا پایان سال 1400 هر پنج بانک ادغامی را به سامانه سپه مهاجرت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - داده و تا پیش از پایان سال، تمامی شعب ادغامی به سامانه‌های داتین مجهز شوند. به‌‌ این‌ ترتیب، با گذشت یک سال از بهره‌برداری راهکار جامع بانکی داتین در بانک سپه، مهاجرت داده‌های موسسه اعتباری کوثر به عنوان نخستین بانک ادغامی در بانک سپه، مطابق با زمان‌بندی از پیش‌ تعیین‌شده انجام شد.

از همین روی از ساعت 13 روز پنج‌شنبه 21 - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - مردادماه، بسترهای زیرساختی و عملیاتی برای ورود داده‌های بانک کوثر آماده و تمامی داده‌های مشتریان سپرده و کارت، اینترنت‌بانک و موبایل‌بانک این موسسه اعتباری، به بانک سپه، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - مهاجرت داده شدند. با این مهاجرت، کل عملیات بانکی در حوزه منابع موسسه کوثر سابق، به سامانه‌های سپه منتقل شدند تا در یک بستر یکپارچه، خدمات به مشتریان ارائه شود.

این مهاجرت به‌ صورت یک‌باره انجام شد و به همین دلیل مشتریان موسسه کوثر قدیم، برای دریافت خدمات خود نیازی به تغییر کارت، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - دسته چک و... ندارند. آن‌ها می‌توانند با همان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - نام کاربری و رمز عبور قبلی خود، در اینترنت‌بانک و موبایل‌بانک سپه نیز خدمات دریافت کنند.

این مرحله از مهاجرت از بعد فنی و مالی پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های خاص خود را داشت. برای مثال در حوزه اطلاعات مشتریان (CIF) مشتریان مشترک بین دو سامانه شناسایی و اطلاعات آن‌ها ادغام شد. همچنین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - حساب‌ها و سپرده‌های مشتریان در دفترکل (General Ledger) به گونه‌ای ادغام‌شده تا بانک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - بتواند در گزارش‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - متعدد مورد نیاز خود و نهادهای بالادستی، به‌سهولت عمل کند. همچنین برای تداوم خدمات کارت و در عین حال عدم نیاز به تغییر کارت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - مشتریان، سوئیچ پرداخت به‌ صورت کاملا Multi-BIN در بانک عمل کرده و به شبکه شتاب متصل شده است.

به‌ این‌ ترتیب با پیاده‌سازی بسترهای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - فنی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر رودسر استان گیلان - مختلف مهاجرت و ادغام، روند مهاجرت سامانه‌های بقیه بانک‌های ادغامی با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد تا مشتریان بتوانند خدمات دریافتی از بانک سپه و واحدهای ادغامی را به‌ صورت یکپارچه دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone