🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14609.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سازمان فضایی روسیه با بلاکچین از مالکیت‌های فکری خود محافظت خواهد کرد

سازمان فضایی روسیه موسوم به «روسکوسموس» می‌خواهد با کمک فناوری بلاکچین به مقابله با سرقت مالکیت‌های فکری این سازمان برود. روسکوسموس در این راه از شرکت Waves کمک خواهد گرفت. روسکوسموس با همکاری شرکت Waves، ...

سازمان فضایی روسیه موسوم به «روسکوسموس» می‌خواهد با کمک فناوری بلاکچین به مقابله با سرقت مالکیت‌های فکری این سازمان برود. روسکوسموس در این راه از شرکت Waves کمک خواهد گرفت.

روسکوسموس با همکاری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - شرکت Waves، از طریق یک بلاکچین ترکیبی روی سازوکار جدیدی برای محافظت از مالکیت‌های فکری خود - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - مشغول شده است. ابزار این شرکت که با نام «IP Guard» شناخته می‌شود، یک ابزار مبتنی بر بلاکچین است که نقض مالکیت‌های فکری متعلق به روسکوسموس و سایر شرکت‌ها را شناسایی می‌کند.

سازمان فضایی روسیه با کمک این ابزار می‌تواند از پایگاه داده مالکیت‌های فکری و منابع مربوط به این مالکیت‌ها نظیر وکلا، متخصصان پتنت و بازرسان خود نگهداری کند. «ایگور کوزمیچف»، مدیر ارشد تجاری شرکت Waves می‌گوید: «برجسته‌ترین ویژگی بلاکچین تغییرناپذیری و قابلیت تایید اطلاعات درون آن است. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - پایگاه‌های داده‌ متمرکز نمی‌توانند چنین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - ویژگی‌هایی را فراهم کنند.»

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان

این سازوکار به روسکوسموس اجازه می‌دهد تا از طریق قراردادهای هوشمند بابت شناسایی نمونه‌های نقض مالکیت‌های فکری برای کاربران جایزه تعیین کند. علاوه بر این، کوزمیچف می‌گوید به مشارکت‌کنندگان این شبکه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - جایزه‌ای تحت عنوان «کوسموتوکن» اهدا می‌شود که بعدا می‌تواند در این سازمان و سایر نهادهای وابسته به کالا تبدیل شود.

این ابزار جدید در حال حاضر در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - مرحله آزمایش بتا قرار دارد و روسکوسموس اولین سازمانی است که آزمایش آن را شروع می‌کند. IP Guard قرار است به‌صورت رسمی و نهایی از تابستان امسال شروع - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - به کار کند. شرکت Waves در بسیاری از پروژه‌های بلاکچینی روسیه از جمله پروژه‌های بزرگ دولتی نقش داشته است. این شرکت پارسال تخصص خود در زمینه فناوری بلاکچین را در اختیار دولت روسیه قرار داد تا در انتخابات پارلمان روسیه از این فناوری استفاده شود.

شرکت Waves چندی قبل فناوری‌های خود را در شبکه نیروی ملی روسیه به کار گرفت. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - افزون بر این، بانک بزرگ Alfa-Bank روسیه نیز در اواخر سال ۲۰۲۰ از پلتفرم بلاکچین این شرکت استفاده کرد تا خدمات اتوماسیون فریلنسری ارائه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone