🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14611.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل، گوگل و مایکروسافت در مبارزه با موج جدید کرونا به کمک هند می‌روند

مدیران عامل اپل، گوگل و آمازون در توییت‌هایی از کمک مالی و معنوی این سه شرکت به هند در مبارزه با موج جدید همه‌گیری ویروس کرونا خبر دادند. مدیرعامل اپل، تیم کوک در توییتی نوشت: ...

مدیران عامل اپل، گوگل و آمازون در توییت‌هایی از کمک مالی و معنوی این سه شرکت به هند در مبارزه با موج جدید همه‌گیری ویروس کرونا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - خبر دادند.

مدیرعامل اپل، تیم کوک در توییتی نوشت: «در بحبوحه موج جدید همه‌گیری کووید-۱۹ در هند، با کادر درمان، خانواده هندی اپل و همه کسانی که در این شرایط بحرانی مشغول مبارزه با همه‌گیری هستند، ابراز همدردی می‌کنیم.» تیم کوک همچنین وعده داد که اپل به خط مقدم مقابله با ویروس - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - کرونا در هند کمک مالی خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان

از سوی دیگر، «سوندار پیچای» و «ساتیا نادلا» دو مدیرعامل هندی گوگل و مایکروسافت نیز اعلام کردند که به یاری هند خواهند شتافت. نادلا در توییتی در صفحه خود نوشت: «قلبم از مشاهده وضعیت فعلی هند به درد می‌آید. خوشحالم که دولت آمریکا شرایط یاری‌رسانی را فراهم می‌کند. مایکروسافت از صدا، منابع و فناوری‌های خود - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - برای کمک به کادر درمان استفاده خواهد کرد و پشتیبان خرید دستگاه‌های اکسیژن خواهد بود.»

ساعتی بعد پیچای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - هم به توییتر آمد و از کمک مالی ۱۸ میلیون دلاری گوگل و کارمندان این شرکت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - به هند خبر داد. مدیرعامل گوگل نوشت: «از اینکه می‌بینم بحران کووید-۱۹ در هند وخیم‌تر شده، بسیار ناراحتم. گوگل و کارمندان گوگل برای تامین تجهیزات - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - پزشکی، به گروه‌های در معرض - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - خطر و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - اطلاع‌رسانی اخبار حیاتی، ۱.۳۵ میلیارد روپیه به صندوق - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - GiveIndia و UNICEFF کمک می‌کنند.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان

گوگل همچنین اعلام - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - کرده که ۱۵ میلیون دلار سرمایه را در قالب - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - تبلیغات رایگان به کارزارهای بهداشت عمومی هند اخصاص خواهد داد.

ساتیا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - نادلا و سوندار پیچای دو تن از موفق‌ترین مدیران اجرایی جهان و دنیای فناوری هستند. نادلا اصالتا اهل شهر جنوبی «حیدرآباد» هند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - است و از سال ۱۹۹۲ در مایکروسافت کار می‌کند. او در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - سال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - ۲۰۱۴ مدیرعامل این شرکت شد. پیچای در شهر «تامیل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - نادو» هند به دنیا آمده و مشهور است که تا زمان مهاجرت به آمریکا و تحصیل - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - در دانشگاه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تاکستان استان زنجان - «استنفورد» حتی کامپیوتر هم نداشت. او در سال ۲۰۰۴ به گوگل پیوست و در سال ۲۰۱۵ مسئولیت مدیرعاملی این شرکت را پذیرفت.

هند از چندی قبل با شناسایی گونه جدیدی از ویروس کرونا دچار موج تازه‌ای از همه‌گیری شده که ابراز نگرانی کشورهای مختلف را در پی داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone