🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14612.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اختلال در کلاب هاوس با اینترنت ثابت؛ «دستور فیلترینگ صادر نشده است» [آپدیت: اختلال برطرف شد]

از صبح امروز (۷ اردیبهشت) دسترسی به کلاب هاوس، شبکه اجتماعی پرحاشیه‌ی این روزها، در اینترنت ثابت بعضی شرکت‌ها با اختلال مواجه است. این در حالیست که در روزهای اخیر، صرفا کاربران اینترنت مخابرات، همراه ...

از صبح امروز (۷ اردیبهشت) دسترسی به کلاب هاوس، شبکه اجتماعی پرحاشیه‌ی این روزها، در اینترنت ثابت بعضی شرکت‌ها با اختلال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - مواجه است. این در حالیست که در روزهای اخیر، صرفا کاربران اینترنت مخابرات، همراه اول و ایرانسل به این شبکه اجتماعی دسترسی نداشتند.

بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد که اختلال در شبکه شاتل مشاهده می‌شود و حتی کاربران در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز اعلام کرده‌اند که با اینترنت ثابت شاتل، نمی‌توانند بدون - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - ابزار تغییر آی‌پی از کلاب هاوس استفاده کنند. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - گزارش‌های دیگری از اختلال مقطعی کلاب هاوس - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - در اینترنت ثابت سایر شرکت‌ها نیز منتشر شده اما دیجیاتو نمی‌تواند صحت آن‌ها را تایید یا رد کند.

با این وجود یک منبع مطلع در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که هیچ حکم فیلترینگی صادر نشده است. او اعلام می‌کند اختلال‌هایی که در در شبکه ثابت مشاهده می‌شود مربوط به سیستم‌های مخابراتی است: «گاهی شرکت‌ها از مخابرات بیت‌استریم می‌کنند و در این حالت، تحت پالیسی مخابرات قرار می‌گیرند، که البته این موضوع شامل همه شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ثابت نیست.»

یک منبع آگاه دیگر می‌گوید احتمالا اختلال در نسخه iOS وجود دارد و ناشی از پلتفرم ابری خود این اپلیکیشن است. در این میان، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - یک کاربر کلاب هاوس با نسخه اندروید (غیر رسمی) و با استفاده از اینترنت ثابت شبکه شاتل، به دیجیاتو اعلام کرد که مشکلی برای دسترسی وجود ندارد. همین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - مسئله این احتمال را تقویت می‌کند که احتمالاً - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - اختلال در نسخه iOS نیز به زودی حل می‌شود.

اپلیکیشن کلاب هاوس این روزها در اپراتورهای موبایل دچار اختلال شده و حواشی زیادی نیز پیرامون این اختلال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - نیز به وجود آمده است. تا به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - امروز هیچ نهاد یا ارگانی به طور رسمی دستور فیلترینگ کلاب هاوس در اپراتورها را منتشر نکرده و اپراتورها نیز در این زمینه سکوت اختیار کرده‌اند. ابتدای هفته جاری رگولاتوری گزارشی تفصیلی از نحوه به وجود آمدن اختلال در کلاب هاوس توسط ایرانسل و همراه اول منتشر ساخت و وزارت ارتباطات نیز مجوز جریمه روزانه ۵۰ میلیارد تومانی را برای اپراتورها از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - هیات دولت گرفته است؛ اما اختلالات کماکان پابرجاست.


آپدیت ساعت ۲۱:۴۵: از صبح امروز برخی کاربران اینترنت خانگی، مخصوصا کاربران شاتل اعلام کرده بودند دسترسی آن‌ها به کلاب هاوس مسدود شده. این مشکل حدود ساعت ۲۱ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - برطرف شده و دسترسی به این شبکه اجتماعی روی اینترنت ثابت (به جز مخابرات) به حالت عادی برگشته است.

یک منبع مطلع به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - دیجیاتو گفت که کلاب هاوس امروز آپدیت جدیدی منتشر کرده و سرورهای خود را نیز به فضای ابری آمازون منتقل نموده است. به دلیل عدم سرویس‌دهی سرورهای آمازون به ایران، کاربران ایرانی که Packet - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - آن‌ها به سرور آمازون ارسال شده با اختلال روبه‌رو شده‌اند. این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر گلستان استان گلستان - مشکل حل شده و کاربران ایرانی اختلالی در کلاب هاوس ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone