🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14598.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کروم ۹۱ با قابلیت دسترسی به کلیپ‌بورد دسکتاپ و ظاهر جدید فرم‌ها از راه می‌رسد

نسخه ۹۰ مرورگر گوگل کروم چندی پیش با قابلیت‌های متنوعی مثل لینک‌دهی به بخش‌های مختلف صفحه منتشر شد. این شرکت حالا بخشی از قابلیت‌های نسخه کروم ۹۱ را تشریح کرده که مهم‌ترین آن‌ها پشتیبانی از ...

نسخه ۹۰ مرورگر گوگل کروم چندی پیش با قابلیت‌های متنوعی مثل لینک‌دهی به بخش‌های مختلف صفحه منتشر شد. این شرکت حالا بخشی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان - از قابلیت‌های نسخه کروم ۹۱ را تشریح کرده که مهم‌ترین آن‌ها پشتیبانی از کلیپ‌بورد برای اپ‌های دسکتاپ و ظاهر جدید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان - کنترل‌های فرم‌ها در اندروید است.

گوگل در پست جدیدی در وبلاگ کرومیوم برخی ویژگی‌ها و تغییرات جدید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان - کروم ۹۱ را اعلام کرده. این آپدیت در حال حاضر در فاز بتا قرار دارد ولی تا چند وقت دیگر به‌صورت پایدار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان - با قابلیت‌های زیر عرضه می‌شود.

کروم ۹۱ به اپلیکیشن‌های دسکتاپ اجازه خواندن کلیپ‌بورد را می‌دهد. کاربران با این قابلیت مثلا می‌توانند از حافظه کلیپ‌بورد برای کپی فایل‌ها به ایمیل استفاده کنند تا لزوما نیازی به درگ و دراپ نداشته باشند. دسترسی به کلیپ‌بورد در بتای کروم ۹۱ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان - عرضه شده اما از طریق یک فلگ فعال می‌شود. برای استفاده از این ویژگی باید از آدرس chrome://flags فلگ Clipboard filenames را فعال کنید.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان

با فعال‌سازی این ویژگی می‌توانید با دکمه‌های ترکیبی Ctrl+C فایل‌ها را از روی کامپیوتر برداشته و درون ایمیل Ctrl+V بزنید.

قابلیت بعدی که اولین بار در ماه ژانویه در انجمن‌های گفتگوی کرومیوم مشاهده شده بود، تغییر ظاهری کنترل‌های فرم‌ها در نسخه اندروید کروم ۹۱ است. این تجربه کاربری جدید که با همکاری شرکت مایکروسافت طراحی شده، دسترسی‌پذیری، پشتیبانی لمسی و وضعیت دارک مود را ارتقا می‌دهد. تصاویر زیر تغییرات طراحی‌های جدید نسبت به طراحی‌های قدیمی را نشان می‌دهد.

کروم ۹۱ همچنین از قابلیتی به نام Origin Trials بهره می‌برد که امکان آزمایش قابلیت‌های جدید و ثبت بازخورد از سوی توسعه‌دهندگان را فراهم می‌کند. این نسخه قابلیت‌های کوچک دیگری مثل رابط جدید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان - GravitySensor، ارائه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فریمان استان خراسان - نام و محل ذخیره‌سازی پیشنهاد برای File System Access API و پشتیبانی WebOTP API از آی‌فریم‌های چندمنشأیی را دربر می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نسخه می‌توانید به وبلاگ کرومیوم مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone