🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14600.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی احتمالا برای تایید فناوری 6G سه ماه دیگر دو ماهواره آزمایشی پرتاب می‌کند

اگرچه شبکه ارتباطی 5G هنوز به بسیاری از کشورها راه پیدا نکرده و حتی در کشورهای پیشرفته هم به جریان اصلی تبدیل نشده، اما شرکت‌ها روی نسل بعدی آن کار می‌کنند. حالا ظاهرا هواوی به ...

اگرچه شبکه ارتباطی 5G هنوز به بسیاری از کشورها راه پیدا نکرده و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - حتی در کشورهای پیشرفته هم به جریان اصلی تبدیل نشده، اما شرکت‌ها روی نسل بعدی آن کار می‌کنند. حالا ظاهرا هواوی به دنبال پرتاب دو ماهواره آزمایشی برای تایید فناوری 6G است.

هواوی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - که یکی از رهبران بازار در زمینه فناوری 5G محسوب می‌شود، روی نسل بعدی آن تمرکز کرده و می‌خواهد در این فناوری هم حرف اول را بزند. گزارش جدید یک رسانه چینی با استناد به منبعی به نام «چانگان شوماجون» که ارتباط نزدیکی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - با هواوی دارد، مدعی شده که این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - غول چینی می‌خواهد با همکاری دو کمپانی هموطنش، دو ماهواره در ژوئیه ۲۰۲۱ پرتاب کند.

هدف از پرتاب این ماهواره‌های آزمایشی، تایید فناوری‌های شبکه 6G است که هواوی در این مدت توسعه داده. در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد و هواوی بتواند برای تایید فناوری 6G سه ماه دیگر دو ماهواره روانه فضا کند، به یک برتری بزرگ در زمینه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - تحقیق و توسعه دست می‌یابد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان

همانطور - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - که بالاتر گفتیم، هواوی برای رسیدن به این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - هدف تنها عمل نخواهد کرد و با دو شرکت دیگر همکاری می‌کند. ظاهرا «چاینا موبایل» و یک شرکت فضایی ملی در این پروژه مشارکت خواهند داشت. پرتاب این ماهواره‌ها و تایید فناوری‌های 6G، برای چین هم اهمیت بالایی خواهد داشت و منجر به پیشرفت چشمگیر آن در زمینه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - شبکه و ارتباطات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - می‌شود.

متخصصان حوزه فناوری بر این باورند که فناوری 6G می‌تواند تا ۵۰ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - برابر از شبکه 5G سریعتر باشد. در حالی که شبکه 5G برای انتقال سیگنال‌ها به ایستگاه‌های زمینی یا پایه وابسته است، شبکه‌های 6G که فرکانس‌های بالاتر را منتقل می‌کنند، در مناطقی که ضریب نفوذپذیری پایین است، نیازمند ماهواره برای برقراری ارتباط هستند

هواوی در ماه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - جاه میلادی اعلام کرد به دنبال راه‌اندازی شبکه‌های 6G در سال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - ۲۰۳۰ است و در آینده اطلاعات بیشتری درباره توانایی‌های این فناوری منتشر خواهد کرد. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - باید منتظر ماند و دید هواوی و چین می‌توانند با وجود تحریم‌های گسترده آمریکا به قدرت اول - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - جهان در زمینه 6G تبدیل شوند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلستان استان گلستان - یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone