🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14602.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا روی گوشی 5G جدیدی با دوربین پنج‌گانه و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی کار می‌کند

ظاهرا نوکیا می‌خواهد گوشی‌های 5G جدیدی را در سال جاری میلادی وارد بازار کند. یکی از این محصولات که جایگزین نوکیا ۸.۳ 5G می‌شود، احتمالا با دوربین اصلی پنج‌گانه از راه می‌رسد. طبق گزارشی جدید، ...

ظاهرا نوکیا می‌خواهد گوشی‌های 5G جدیدی را در سال جاری میلادی وارد بازار کند. یکی از این محصولات که جایگزین نوکیا ۸.۳ 5G می‌شود، احتمالا با دوربین اصلی پنج‌گانه از راه می‌رسد.

طبق گزارشی جدید، با وجود استفاده از دوربین اصلی پنج‌گانه با یک گوشی پرچمدار روبه‌رو نیستیم و نوکیا برای آن چیپ اسنپدراگون ۷۷۵ با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان - شماره مدل SM7350 را درنظر می‌گیرد. این تراشه هنوز معرفی نشده، با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان - این حال انتظار می‌رود جایگزین اسنپدراگون 765G شود و پیشرفت‌های زیادی را تجربه کند.

گوشی 5G جدید این کمپانی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط دوربین‌های - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان - اولترا واید، تشخیص عمق، ماکرو - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان - و تله‌فوتو همراهی می‌شود تا کاربران به دوربین پنج‌گانه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان - دسترسی پیدا کنند. احتمالا زایس اپتیک‌ها را تنظیم می‌کند و همچنین مانند نوکیا ۸.۳ 5G، شاهد استفاده از OZO Audio در این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان - موبایل خواهیم بود.

طبق گزارش اخیر، نوکیا موبایل جدیدش را به نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +QHD مجهز می‌کند و البته رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز هم می‌رسد تا بتواند رقابت سنگینی با محصولات موجود در بازار داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان
نوکیا ۸.۳ 5G

ظرفیت باتری ظاهرا یکی از بخش‌هایی است که پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. در حالی که نوکیا ۸.۳ 5G یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، گوشی جایگزینش احتمالا با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان - از راه می‌رسد.

نوکیا احتمالا از سیستم نامگذاری قبلی خود برای این دستگاه استفاده نمی‌کند، البته این کمپانی فنلاندی اخیرا از گوشی‌های جدیدش تحت سری G ،X و C رونمایی کرده است. با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان - توجه به چنین رویکردی، گزارش اخیر مدعی شده که محصول جدید این شرکت با نام X50 در نیمه دوم سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

با توجه به فاصله احتمالی چند ماهه تا معرفی این دستگاه، انتظار می‌رود گزارش‌های بیشتری درباره آن منتشر شود تا برای مثال از مشخصات دوربین‌های - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر خدابنده استان زنجان - مورد استفاده در آن و همچنین قیمتش اطلاع پیدا کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آیتکین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
از خدمات شرکت الو بسیار راضی بودم. من که مدتی بود برای تعمیر لباسشویی کرال TFW-26103 در شهر خدابنده منطقه روستای ورجوشان از دنبال خدمت مناسب بودم. پس از تماس با شعبه خدابنده، تعمیرکاران پس از تایید مشکلات لباسشویی من در اسرع وقت در منزل من حضور یافتند و مشکلات را به راحتی برطرف کردند. نه تنها کیفیت خدمات شان عالی بود، بلکه نحوه ارائه خدمات هم بسیار دلپذیر و خوش قول بود. پیشنهاد میکنم اگر به دنبال خدمات شایسته هستید، به شرکت الو مراجعه کنید. ممنونم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone