🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14613.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا احتمالا به‌زودی اپل را به رفتارهای ضدرقابتی متهم می‌کند

کمیسیون اروپا تا چند روز دیگر اتهاماتی را علیه اپل که قوانین اپ استور آن ناقض مقررات رقابت در اتحادیه اروپاست، مطرح می‌کند. این اتهامات ظاهرا با پرونده دو ساله اپل و اسپاتیفای بر سر ...

کمیسیون اروپا تا چند روز دیگر اتهاماتی را علیه اپل که قوانین اپ استور آن ناقض مقررات رقابت در اتحادیه اروپاست، مطرح می‌کند. این اتهامات ظاهرا با پرونده دو ساله اپل و اسپاتیفای بر سر رفتارهای انحصارطلبانه ارتباط دارد.

به گزارش منابع آگاه نشریه فایننشال تایمز، «مارگرت وستاگر»، رئیس کمیسیون رقابت اتحادیه اروپا ظرف چند روز آینده اتهاماتی را علیه اپل و قوانین اپ استور مطرح می‌کند که مقررات اتحادیه اروپا را زیرپا می‌گذارد. اسپاتیفای در سال ۲۰۱۹ با شکایت به کمیسیون اروپا مدعی شد که اپل با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ساری استان مازندران - قوانین اپ استور انتخاب کاربران را محدود می‌کند و جلوی نوآوری را می‌گیرد. این شرکت می‌گوید اپل به‌صورت همزمان در نقش بازیکن و داور ایفای نقش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ساری استان مازندران - می‌کند و به ضرر سایر توسعه‌دهندگان تصمیم می‌گیرد.

اسپاتیفای تاکید داشت که کارمزد ۳۰ درصدی اپل در خریدهای اپ استور این شرکت را مجبور می‌کند که از مشترکان فعلی سرویس استریم خود ماهانه ۱۲.۹۹ دلار پول بگیرد در حالی که هزینه واقعی اشتراک آن‌ها ماهانه ۹.۹۹ دلار است. اسپاتیفای می‌گوید اپل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ساری استان مازندران - با این کار به خودش برتری می‌دهد، چون رقابت با اشتراک ماهانه ۹.۹۹ دلاری اپل موزیک برای آن‌ها غیرممکن می‌شود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ساری استان مازندران

پرونده ضدانحصار اسپاتیفای یکی از چندین پرونده مربوط به سیاست‌های اپل در کمیسیون اروپاست. هنوز مشخص نیست که جریمه اتحادیه اروپا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ساری استان مازندران - برای این شرکت چه خواهد بود، اما احتمال جریمه مالی یا وادار کردن به تغییر مدل تجاری اپ استور در اروپا زیاد است. چون مقامات این اتحادیه می‌گویند کوپرتینویی‌ها قوانین اروپا را زیرپا گذاشته و چنان‌چه بخواهد در این منطقه به فعالیت ادامه دهد، باید تغییراتی را در سیاست‌های خود ایجاد کند.

خبرگزاری رویترز چند هفته پیش گفته بود که اتحادیه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ساری استان مازندران - اروپا مشغول نهایی‌سازی اتهامات اپل در پرونده مربوط به اسپاتیفای است. با این حال، منابع فایننشال تایمز - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر ساری استان مازندران - گفته بودند زمان اعلام اتهامات ممکن است تغییر کند. کوپرتینویی‌ها ادعاهای وارده در زمینه رفتارهای ضدرقابتی را ناوارد دانسته و در زمان شکایت اسپاتیفای گفته بود آن‌ها در پی فریب قانون‌گذاران هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone