🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14593.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل سیسکو: کمبود چیپ تا شش ماه آینده ادامه دارد

مدت‌هاست بسیاری از تولیدکنندگان در جهان با مشکل کمبود چیپ روبرو هستند. با وجودی که برخی تامین کنندگان از افزایش ظرفیت تولید خبر می‌دهند،‌ مدیرعامل سیسکو می‌گوید احتمالا تا شش ماه آینده نیز کماکان این ...

مدت‌هاست بسیاری از تولیدکنندگان در جهان با مشکل کمبود چیپ روبرو هستند. با وجودی که برخی تامین کنندگان از افزایش ظرفیت تولید خبر می‌دهند،‌ مدیرعامل سیسکو می‌گوید احتمالا تا شش ماه آینده نیز کماکان این معضل گریبان‌گیر تولیدکنندگان خواهد بود.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که TSMC به عنوان بزرگترین تولیدکننده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان - تراشه در جهان اواخر فروردین ماه اعلام کرده بود که تمام تلاش خود را برای تامین تراشه موردنیاز به کار - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان - بسته، البته گفته بود تا سال آینده میلادی جهان همچنان با مشکل تامین چیپ روبرو خواهد بود.

«چاک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان - رابینز»، مدیرعامل سیسکو در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان - آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد که کمبود جهانی چیپ مشکلاتی را به وجود آورده و احتمالا این مشکل تا شش ماه آینده نیز بر زنجیره تامین تاثیر خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان

مدیرعامل سیسکو می‌گوید حداقل تا شش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان - ماه آینده نیز با کمبود جهانی تراشه روبرو خواهیم بود تا این مقطع را پشت سر بگذاریم و تولیدکنندگان چیپ بتوانند ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنند و انتظار می‌رود طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده با وضعیت بهتری روبرو باشیم.

چاک رابینز معتقد است ارتباط - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان - مستقیمی بین تقاضای بازار چیپ و شرایط همه‌گیری کرونا در جهان وجود دارد. وی می‌گوید:

«در شرایط همه‌گیری کرونا، نیاز به محصولاتی که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر فریمان استان خراسان - حاوی تراشه هستند بیش از پیش افزایش یافته، همین مساله باعث شده تقاضای بازار به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. این در حالی است که برخی تصور می‌کردند بیماری کرونا تاثیر نامطلوبی بر بازار خواهد گذاشت، حال آنکه با افزایش تقاضا روبرو هستیم.»

رابینز می‌گوید وقتی همه‌گیری کرونا در جهان پیش آمد، برخی تصور می‌کردند تولیدکنندگانی مانند سیسکو تقاضای کمتری به تامین کنندگان ارائه خواهند داد و بازار به سمت رکود خواهد رفت. اما این اتفاق نیفتاد و برعکس بازار با تقاضای بیشتری روبرو شد و تولیدکنندگان هم سفارش بیشتری به زنجیره تامین ارائه کردند. چنین شرایطی برای بسیاری از فعالان حوزه صنعت تعجب‌آور بود و بازار نیز با شوک کمبود مواد اولیه روبرو شد.

مدیرعامل سیسکو معتقد است که این وضعیت افزایش تقاضا کماکان ادامه خواهد داشت و رو به رشد خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone