🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14589.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Penguin Isle؛ ماجراهای قطب جنوب

هر وقت که به نظر می رسد بازی‌های مدیریتی اشباع شده اند، ایده‌ی جدیدی از راه می‌رسد که خلاف این قضیه را اثبات می‌کند. حالا هم نوبت به بازی Penguin Isle رسیده که بازیکنان را ...

هر وقت که به نظر می رسد بازی‌های مدیریتی اشباع شده اند، ایده‌ی جدیدی از راه می‌رسد که خلاف این قضیه را اثبات می‌کند. حالا هم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - نوبت به بازی Penguin Isle رسیده که بازیکنان را با خود به قطب جنوب می‌برد تا جامعه‌ای از پنگوئن‌ها را مدیریت کنند و جزیره‌ی یخی بسازند.

گیم‌پلی بازی با همان منطق معمول بازی‌های مدیریتی جلو می‌رود که باید از یک جامعه‌ی بسیار کوچک و بی امکانات شروع - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - کنید و با حضور مداوم در بازی، کم‌کم آن را گسترش بدهید. اما نکته‌ی جالب درباره‌ی بازی Penguin Isle این است که جزئیات گیم‌پلی کاملا با فضای بازی هماهنگ شده.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان

شما کار را با جزیره‌ای شروع - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - می‌کنید که کارکرد اصلی‌اش ماهیگیری است. در این جزیره باید پنگوئن‌ها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - را به ماهیگیری بفرستید و در ازای ماهی‌هایی که صید می‌شوند سکه دریافت می‌کنید و می‌توانید از همین سکه‌ها استفاده کنید تا پنگوئن‌ها را ارتقا بدهید و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - به سطحی برسانید که این فرآیند از حالت دستی به شکل خودکار دربیاید، بخش‌های جزیره را ارتقا بدهید و آیتم‌های مورد نیاز را بخرید.

به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - غیر از سکه‌هایی که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - به واسطه‌ی پنگوئن‌ها دریافت می‌کنید و به نوعی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - سرمایه‌ی شما در بازی به حساب می‌آیند، رضایت اعضای جامعه هم می‌تواند سرمایه‌ی دوم باشد. هر از چند گاهی بالای سر بعضی از پنگوئن‌ها یک قلب ظاهر می‌شود که یعنی او راضی و خوشحال است و شما می‌توانید این قلب‌ها را دریافت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - کنیدو برای ارتقای جزیره، افزایش تولیدات و... به کار ببرید. علاوه بر این، با استفاده از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - پرداخت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - درون برنامه‌ای یا تماشای تبلیغات - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - می‌توانید الماس هم دریافت کنید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان

هر چند که نقش اصلی بازی Penguin Isle را پنگوئن‌ها ایفا می‌کنند اما موجودات دیگری مثل خرس‌ قطبی و روباه هم در بازی وجود دارند و هر کدام از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - آن‌ها فواید مختلفی هم دارند، مثلا پنگوئن‌های کارگر درصد تولید جزیره را بالا می‌برند یا خرگوش‌های قطبی زمان آفلاین تولید را افزایش می‌دهند. برای دریافت موجودات مختلف، باید صندوقچه‌های به خصوصی را پیدا کنید یا بخرید.

گیم‌پلی بازی به مهارت خاصی نیاز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - ندارد و کنترل‌های بازی هم کاملا ساده هستند و در کل می‌توان گفت Penguin Isle از آن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - دسته بازی‌هایی است که می‌توانید روی مبل لم بدهید و وسط فیلم دیدنتان نگاهی به آن داشته باشید. با توجه به این مسئله و موسیقی آرامش‌بخش پس زمینه، بازی Penguin Isle در عین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - چالش‌برانگیز بودن، گزینه‌‌ای آرامش‌بخش هم هست.

در نگاه اول پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و تبلیغات کاملا متعادل هستند و بازیکنان بدون استفاده از این گزینه‌ها هم می‌توانند در بازی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان - پیشرفت کنند اما از جایی به بعد روند پیشرفت به طوری کند می‌شود که بازیکنان را به سمت استفاده از این گزینه‌ها سوق می‌دهد اما همچنان گیم‌پلی روان، طراحی بصری چشم‌نواز و نکات مثبت دیگری وجود دارند که باعث می‌شوند این بازی ارزش تجربه کردن را داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر آبیک استان زنجان

Penguin Isle

سازنده: HABBY PTE. LTD. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 284.2/76 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone