🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14596.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۲ با قابلیت Extra Dim روشنایی نمایشگر را تا جای ممکن کم می‌کند

یکی از قابلیت‌های جذاب اندروید ۱۲ با نام Extra Dim به شما اجازه می‌دهد نور صفحه را در دستگاه‌هایی که به‌صورت پیش‌فرض امکان کاهش روشنایی چندانی ندارند را بیشتر کم کنید. این قابلیت قبلا با ...

یکی از قابلیت‌های جذاب اندروید ۱۲ با نام Extra Dim به شما اجازه می‌دهد نور صفحه را در دستگاه‌هایی که به‌صورت پیش‌فرض امکان کاهش روشنایی چندانی ندارند را بیشتر کم کنید. این قابلیت قبلا با نام Reduce Bright Colors یا Reduce Brightness دیده شده بود، اما گوگل نام آن را در پیش‌نمایش سوم توسعه‌دهندگان Extra Dim گذاشته است.

اندروید ۱۲ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان - با این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا در ساعات شب و محیط‌های تاریک راحت‌تر به صفحه موبایل خود نگاه کنید. همه تلفن‌های هوشمند دامنه روشنایی یکسانی ندارند و نور بعضی از آن‌ها حتی در پایین‌ترین حالت هم زیاد است.

برای فعال‌سازی قابلیت Extra Dim می‌توانید از سوییچ تنظیمات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان - سریعی که در منوی کشویی تنظیمات وجود دارد، استفاده کنید. از داخل تنظیمات هم کافیست به مسیر Settings>Accessibility>Extra Dim بروید تا به این قابلیت دست پیدا کنید. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان - همچنین، در این صفحه گزینه‌ای قرار گرفته که اجازه می‌دهد حتی پس از ریبوت هم دوباره همین پیکربندی را داشته باشید. به‌علاوه، می‌توانید میانبری بسازید تا از طریق دکمه‌های تنظیم صدا به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان

ولی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان - مهم‌ترین گزینه در این صفحه مربوط به تنظیم شدت تاریکی است. از این طریق می‌توانید تعیین کنید که روشنایی نمایشگر موبایلتان تا چه اندازه کم شود. برای تنظیم این گزینه بهتر است ابتدا روشنایی گوشی خود را روی پایین‌ترین حالت قرار دهید و بعد اسلایدر موجود را جابه‌جا کنید. چون اگر روشنایی در پایین‌ترین حد نباشد، حد پایین روشنایی می‌تواند فراتر از چیزی تنظیم شود که انتظارش را دارید.

قابلیت Extra Dim در حال حاضر در پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ ارائه شده و انتظار داریم که آن را طی چند ماه آینده در نسخه بتا ببینیم. البته از آن‌جایی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان - که هنوز زمان زیادی تا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان - انتشار نسخه نهایی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان - اندروید ۱۲ باقی مانده، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که این قابلیت به دست همه کاربران برسد. در گذشته دیده بودیم که گوگل برخی ویژگی‌ها را در نسخه‌های اولیه اندروید ارائه می‌کرد، اما در نسخه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان - نهایی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شاندیز استان خراسان - اثری از آن‌ها دیده نمی‌شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone