🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14605.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

افشای جزئیات جدیدی از گلکسی S21 FE سامسونگ

اواخر فروردین ماه حساب توییتر «OnLeaks» برای اولین بار رندرهای گلکسی S21 FE را به اشتراک گذاشت و حالا ظرفیت باتری این گوشی هوشمند پرطرفدار فاش شده است. انتظار می‌رود گلکسی S21 FE با نمایشگر ...

اواخر فروردین ماه حساب توییتر «OnLeaks» برای اولین بار رندرهای گلکسی S21 FE - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - را به اشتراک گذاشت و حالا ظرفیت باتری این گوشی هوشمند پرطرفدار فاش شده است.

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE با نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا، دوربین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - اصلی سه‌گانه و چیپستی قدرتمند در نیمه دوم ۲۰۲۱ معرفی شود. سال گذشته، سامسونگ گلکسی S20 FE را با باتری با - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - ظرفیت مشابه گلکسی S20 - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - پلاس - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - به بازار عرضه کرد. برخی بر این باورند که امسال نیز کره‌ای‌ها به سنت سال قبل، گلکسی S21 FE‌ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - را با باتری با ظرفیت مشابه گلکسی S21‌ پلاس یعنی با باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌کنند.

با این وجود به نظر نمی‌رسد سامسونگ چنین تصمیمی برای ظرفیت باتری گلکسی S21 FE گرفته باشد. براساس اطلاعات فاش شده از سوی برخی منابع آگاه «GalaxyClub»، به نظر می‌رسد گلکسی S21 FE‌ با شماره مدل SM-G990B با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی از راه می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل

این گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - ظاهرا قرار است با باتری با شماره مدل EB-BG990ABY و ظرفیت نامی ۴۳۷۰ میلی آمپر ساعت رونمایی شود که معمولا کره‌ای‌ها از آن به عنوان باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی یاد می‌کنند.

پیش از این گفته شده بود که گلکسی S21 FE از نمایشگر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - ۶.۴ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - اینچی سوپر امولد اینفینیتی O با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ظاهرا قرار است - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - در پنج رنگ خاکستری/نقره‌ای، سبز، صورتی، بنفش و سفید در دسترس کاربران قرار گیرد.

دوربین سلفی موبایل جدید کره‌ای‌ها ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود، به چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی مجهز می‌شود و از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد.

چندین هفته پیش گزارشی درباره نقشه راه سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ منتشر شد که خبر از معرفی گلکسی S21 FE در تاریخ ۲۸ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اردبیل استان اردبیل - مرداد می‌داد. در حالی که امکان تغییر این تاریخ وجود دارد، تا معرفی این گوشی هوشمند باید چندین ماه دیگر صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رادین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
عرض ادب حالتون خوبه؟ مرکز شما آیا منطقه شهرک طالقانی اربیل اردبیل اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در شهرک طالقانی اربیل شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone