🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41749.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ترامپ: باید دسترسی تروریست ها به اینترنت را قطع کنیم

به دنبال انفجار یک بمب در جمعه گذشته در مترو لندن، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در توییتر طی اظهار نظری راه حل جلوگیری از چنین مشکلاتی را بیان نمود. او گفته: «با تروریست های ...

به دنبال انفجار یک بمب در جمعه گذشته در مترو لندن، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در توییتر طی اظهار نظری راه حل جلوگیری از چنین مشکلاتی را بیان نمود. او گفته:

«با تروریست های بزدل باید به روش محکم تری برخورد شود. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ما باید اینترنت را به عنوان ابزار اصلی عضوگیری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آنها، قطع کرده و از آن به نحو بهتری استفاده کنیم»

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

ترامپ در کمپین انتخابی خود در سال 2015 نیز پیشنهاد قطع دسترسی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به اینترنت را داده بود

به نظر می رسد منظور ترامپ از این توییت، کنترل کردن اینترنت توسط دولت(ها) باشد. این ایده او جدید نیست؛ قبل از این نیز رئیس جمهور آمریکا در کمپین انتخابی سال 2015 در کارولینای جنوبی از شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی درخواست کرده بود که به دنبال قطع کردن دسترسی به اینترنت باشند. او افزوده بود که: «ما به خاطر اینترنت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در حال از دست دادن تعداد زیادی از افراد هستیم و باید درباره - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این موضوع بحث کنیم و شاید نیاز باشد در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برخی مناطق دسترسی به اینترنت را مسدود نماییم».

در انفجار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بمب در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ایستگاه متروی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - «پارسونز گرین» که در جمعه 24 شهریور رخ داد، چندین نفر زخمی شدند. پس از این اتفاق، پلیس لندن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اعلام کرد که این حادثه، یک عملیات تروریستی بوده. البته هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت بمب گذاری را به عهده نگرفته است.

کاخ سفید هنوز به طور رسمی در خصوص توییت جدید ترامپ اظهار نظری نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رافونه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر آیا شهرک امیریه ارومیه تعمیر لباسشویی فریجیدر FLCG7522AW هم دارید
پاسخ: بله در شهرک امیریه شهر ارومیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone