🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41745.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کریگ فدریگی به نگرانی ها درباره عملکرد Face ID پاسخ می دهد

پس از ماجرای عمل نکردن دموی Face ID در روز معرفی آیفون X، بسیاری از افراد از احتمال عدم کارکرد درست ویژگی مذکور ابراز نگرانی کردند و در این بین «کریگ فدریگی» مهندس ارشد بخش ...

پس از ماجرای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عمل نکردن دموی Face ID در روز معرفی آیفون X، بسیاری از افراد از احتمال عدم کارکرد درست ویژگی مذکور ابراز نگرانی کردند و در این بین «کریگ فدریگی» مهندس ارشد بخش نرم افزار اپل نیز از اتفاق مورد اشاره اظهار تعجب کرد.

فدریگی در این باره اظهار داشته که نگرانی عمومی قابل درک است اما همان طور که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در زمان معرفی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قابلیت «Touch ID» و بازکردن قفل صفحه با استفاده از اثر انگشت، بسیاری از مشتریان نگران بودند، Face ID نیز سرنوشت مشابهی خواهد داشت و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - استفاده از آن پس از مدت کوتاهی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای کاربران عادی خواهد شد.

فدریگی: اطلاعات Face ID به سرورهای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اپل یا فضای ابری ارسال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نخواهد شد

وی همچنین اظهار داشته که هیچ اطلاعاتی از سیستم تشخیص چهره و دوربین «TrueDepth» به سرورهای اپل یا فضای ابری منتقل نخواهد شد و تمام فرآیندهای امنیتی در دستگاه انجام می شود. در ضمن حتی در صورت درخواست مراجع قضایی نیز اطلاعات مربوط به Face ID غیر قابل دسترسی بوده و تصویر افراد به صورت یک مدل ریاضی در آیفون X ذخیره می شود، که امکان تبدیل این مدل به تصویر فرد نیز وجود نخواهد داشت.

آقای فدریگی با اشاره به تشخیص چهره با استفاده از ویژگی های بینی، لب و چشم ها در Face ID اظهار داشته تا زمانی که این بخش ها قابل تشخیص باشند، سیستم مذکور به خوبی کار خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

همچنین در ارتباط با عملکرد Face ID با عینک های دودی، فدریگی اعلام کرده مشکلی با لنزهای پولاریزه وجود ندارد اما برخی از عینک ها از پوشش های مخصوصی برای جلوگیری از عبور اشعه فروسرخ استفاده می کنند که در این صورت، کاربر باید برای بهره گیری از Face ID عینک خود را بردارد.

رئیس بخش نرم افزار اپل در ادامه دلیل نیاز به سوایپ و تشخیص چهره برای باز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شدن قفل موبایل را دسترسی کاربر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به برخی امکانات مانند چراغ قوه و ساعت عنوان کرد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و اعلام نمود فرآیند مورد بحث عملاً به صورت همزمان انجام شده و به هیچ عنوان وقت گیر نخواهد بود.

فدریگی در نهایت اظهار داشت قابلیت Face ID پس از پنج بار خطا از دسترس خارج شده و کاربر برای باز کردن قفل تلفن، باید از کلمه عبور استفاده کند. همچنین در صورت راه اندازی مجدد آیفون X یا عدم استفاده از Face ID به مدت دو روز، سیستم تقاضای رمز عبور کرده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که در صورت عدم استفاده از کلمه عبور به مدت 6.5 روز، کاربر باید حداقل هر چهار ساعت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یک بار از Face ID استفاده کند که در غیر این صورت، قابلیت مورد بحث از کار افتاده و باید از رمز عبور استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone