🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41752.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

درآمد 70 هزار میلیارد تومانی فروشگاه‌های اینترنتی در ایران

بعد از محبوبیت و موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی، بسیاری از جوانان صاحب کسب و کار و یا سرمایه گذاران بزرگ وارد حوزه فروش آنلاین شده‌اند. شور و هیجان فروشگاه‌های اینترنتی به حدی است که طبق آمار ...

بعد از محبوبیت و موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی، بسیاری از جوانان صاحب - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کسب و کار و یا سرمایه گذاران بزرگ وارد حوزه فروش آنلاین شده‌اند. شور و هیجان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فروشگاه‌های اینترنتی به حدی است که طبق آمار پایگاه اطلاع رسانی دولت، تا پایان سال 1395 بیش از 25 هزار فروشگاه اقدام به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اخذ نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت کرده‌اند.

این آمار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نشان دهنده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بهره‌گیری مردم از امکانات و ابزارهای فناوری اطلاعات است که می تواند شکوفایی اقتصادی را رقم بزند. بهتر است بدانیم آمار مورد بحث در حالی اعلام می‌شود که در آن فروشگاه‌های اینترنتی در بستر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فضای مجازی چون اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی لحاظ نشده‌اند.

رشد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بیش از 3 برابر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی

درآمد این تعداد فروشگاه‌های اینترنتی فقط از طریق پرداخت درگاه بانکی و بدون احتساب گزینه پرداخت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در محل که برای بسیاری از آن‌ها فعال است، تا پایان سال گذشته (1395) بیش از 70 هزار میلیارد تومان برآورده شده است. این آمار و ارقام نشان می‌دهد که گروه‌های بسیاری از مردم راه کسب درآمد و ایجاد شغل را از طریق اینترنت فراگرفته‌اند. همچنین باید گفت که نقش رشد سه برابری خدمات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دولت الکترونیکی در این چند سال اخیر برای رسیدن به این آمار بی تاثیر نبوده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

ساخت اپلیکیشن‌های با محتوای بومی از جمله برنامه‌های دولت جدید است

آمار دیگر این پایگاه اطلاع رسانی نشان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می‌دهد که در دوره دولت یازدهم بیش از 100 هزار اپلیکیشن اندرویدی توسط 22 هزار گروه توسعه دهنده ساخته و عرضه شده است. باید توجه داشت که بسیاری از این اپلیکشن‌ها هم برای سازندگان آن‌ها و حتی برای کاربرانشان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - درآمدزا هستند.

گفتنی است دولت در برنامه ششم توسعه به دنبال ایجاد سالانه 950 هزار شغل است که 160 هزار از این تعداد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تعیین شده است؛ ماموریتی که با رسیدن به آمار دو دهم درصد، فاصله بسیار زیادی تا رسیدن به رقم مطلوب و جهانی یعنی 1.87 درصد را دارد و هنوز به مرحله رضایت‌بخشی نرسیده است.

افزایش سهم فناوری و همگام شدن با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در دنیا و کمتر سازمخالف زدن بعضی از کسب‌وکارهای سنتی در برابر کسب‌وکارهای مدرن از جمله مواردی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است که می‌تواند با توجه به ظرفیت‏‌های بالقوه موجود، منجر به اشتغال‌زایی هرچه بیشتر در این حوزه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone