🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41744.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

الکام گیمز 96 به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه جشنواره بازی های رایانه ای الکام گیمز  با حضور مدیران نظام صنفی رایانه ای، مدیران وزارت ورزش و جوانان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین گیمرهای حاضر، صبح امروز برگزار ...

مراسم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اختتامیه جشنواره بازی های رایانه ای الکام گیمز  با حضور مدیران نظام صنفی رایانه ای، مدیران وزارت ورزش و جوانان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین گیمرهای حاضر، صبح امروز برگزار شد. این مراسم که سال گذشته بخشی از جشنواره الکامپ بود امسال به طور مجزا در باغ کتاب تهران برگزار گشت.

مشخصاً انجمن بازی ها و ورزش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های الکترونیک جمهوری اسلامی ایران در نظر داشت تا بر خلاف سال گذشته الکام گیمز جدا از نمایشگاه الکامپ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و در فضایی مجازا انجام شود. نبود فضای کافی، برگزاری نمایشگاه TGS چند هفته قبل از این رقابت ها و همچنین مشکلات برخی از اسپانسرهای خارجی را می توان از دلایل این اتفاق برشمرد.

جالب - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است بدانید مراحل مقدماتی این مسابقات که شامل بخش های موبایل، نوت‌بوک، پی‌سی و کنسول بود، به طور آنلاین انجام شده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و فقط فینال آن به صورت حضوری از ۱۹ تا ۲۵ شهریور برگزار شد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

مبارزه در خلیج عدن، شتاب در شهر، ارتش های فرازمینی از بازی های ایرانی این مسابقات بوده و می توان از  PES17، FIFA17، DOTA 2، Counter Strike:GO  بعنوان بازی های خارجی این دوره نام برد.

همچنین جشنواره بازی‌های موبایلی «بازی جام» قسمتی از این مسابقات بود که از اردیبهشت ماه سال جاری به صورت سراسری و بر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - روی اپلیکیشن موبایل «بازی جام» و با پیام « ایرانی، ایرانی بازی کن و بازی ایرانی هم کالای ایرانی است» برگزار شده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بود و ۳۵ هزار نفر نیز در 3 رشته بازی موبایلی ایرانی به بازی پرداخته بودند.

«پرشیا گیم» مجری الکام گیمز این رویداد را به صورتی در فضایی 900 متری پذیرا شد که به گفته «ناصر سعادت» از ۲۵۰۰ ثبت‌نام کننده در این رویداد ۱۲۰۰ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کرده بودند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که در مراسم اختتامیه اصلی الکام گیمز حضور داشت اعلام کرد: «برای نخستین بار بانوان توانستند در مسابقه بازی‌های موبایلی شرکت کنند.»

مجموعاً 40 میلیون تومان به نفرات - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برتر این رقابت ها طی مراسم اختتامیه اهدا شد. همچنین این جشنواره در نظر دارد تیم برنده مسابقات کانتر را با همکاری وزارت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جوانان و ورزش، به جام جهانی بازی های رایانه ای بوسان کره جنوبی اعزام کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سجاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام آیا شما شهید بهشتی عجب شیر هم تعمیر لباسشویی باکنشت wa 5056 هم دارید
پاسخ: بله در شهید بهشتی شهر عجب شیر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone