🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44202.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مدیر سابق اپل: آیفون به خاطر نفرت استیو جابز از مدیر ارشد مایکروسافت ساخته شد

«اسکات فورستال» نایب رئیس ارشد بخش توسعه iOS اپل در گذشته ای نه چندان دور که در سال 2012 از این شرکت اخراج شد، به تازگی در مصاحبه ای اختصاصی از روند طراحی آیفون اولیه و ...

«اسکات فورستال» نایب رئیس ارشد بخش - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توسعه iOS - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اپل در گذشته ای نه چندان دور که در سال 2012 از این شرکت اخراج شد، به تازگی در مصاحبه ای اختصاصی از روند طراحی آیفون اولیه و تجربه فعالیت زیر دست استیو جابز سخن گفته و به نکات جالبی اشاره کرده است.

فورستال می گوید جابز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به شدت از یکی از مدیران اجرایی مایکروسافت متنفر بود و همین موضوع باعث شد تا نمونه اولیه دستگاهی با صفحه لمسی در اپل توسعه پیدا کند. این مدیر ارشد که شوهر یکی از دوستان همسر جابز بود، آنقدر در مورد اهدافش سخن گفت که نهایتاً استیو را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از کوره به در کرد:

او طرح مایکروسافت برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فروش جهانی تبلت لمسی با قلم مخصوص را مدام بر سر جابز می کوبید. بالاخره جابز یک روز در حالی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که بد و بیراه می گفت، به دفتر آمد و اعلام کرد که «بیایید به آنها نشان دهیم که چطور باید کار کنند».

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

جابز انتقادات - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - زیادی به محصول مایکروسافت داشت، از جمله فناوری لمسی مقاومتی که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در مقایسه با صفحات خازنی عملکرد ضعیفی دارد، و همچنین استفاده از قلم استایلوس که به عقیده او کاملاً بی فایده بود. مدیرعامل سابق اپل بارها گفته بود که «ما به استایلوس نیاز نداریم، خودمان با 10 عدد از آنها - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به دنیا آمده ایم.»

نمونه اولیه اپل در ابعاد تبلت بود، اما استیو جابز تصمیم گرفت ابتدا موبایل بسازند

به همین دلیل، تیم جابز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمونه اولیه دستگاهی با صفحه چندلمسی را توسعه دادند. فورستال می گوید حتی آن زمان هم مشخص بود که محصول آنها دنیای تکنولوژی را متحول - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می سازد. البته این پروتوتایپ در ابعاد یک تبلت بود، اما بعدها جابز تصمیم گرفت که باید موبایل هوشمند بسازند و بنابراین از تیم مهندسین خواست همین دستگاه را در ابعاد موبایل تولید نمایند. فورستال افزود:

جابز گفت «آیا می توانید همین نمونه آزمایشی تبلت چندلمسی را کوچک تر کرده و به اندازه ای درآورید که به راحتی در جیب جا بگیرد؟» ما به بخش طراحی برگشتیم و همین کار را انجام دادیم. جابز نتیجه را دید و گفت که «پروژه تبلت را فعلاً متوقف کنید؛ بیایید یک موبایل بسازیم» و ما هم اطاعت کردیم.

و اینگونه بود که اپل مهم ترین محصول خود یعنی آیفون را معرفی کرد و جهان را با مفهوم تلفن هوشمند و صفحه لمسی خازنی آشنا ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone