🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  3. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44199.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

فایل صوتی جلسه محرمانه اپل در مورد «نحوه جلوگیری از افشای اطلاعات» فاش شد

وب سایت The Outline امروز فایل صوتی حدوداً یک ساعته ای را مربوط به جلسه محرمانه اپل با عنوان «متوقف ساختن افشاگران و حفظ محرمانگی اپل» منتشر ساخته است. مدیریت این جلسه که با حضور حدود ...

وب سایت The Outline امروز فایل صوتی حدوداً یک ساعته ای را مربوط به جلسه محرمانه اپل با عنوان «متوقف ساختن افشاگران و حفظ محرمانگی اپل» منتشر ساخته است. مدیریت این جلسه که با حضور حدود 100 نفر برگزار شده را سه نفر از اعضای تیم امنیت جهانی (Global Security) اپل بر عهده داشته اند: «دیوید رایس»، «لی فریدمن» و «جنی هابرت».

این فایل نشان می دهد اپل برای محرمانه نگه داشتن اطلاعات مربوط به محصولات جدید از دست افشاگران، رقبا و مطبوعات، تا چه حد سختگیرانه عمل می کند. جالب است بدانید اعضای تیم امنیت جهانی این کمپانی همگی عضو سابق نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا مانند NSA، اف بی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آی و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سرویس مخفی (Secret Service) بوده اند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

«رایس» در مورد روش های مختلف سرقت قطعات توسط کارکنان صحبت می کند، مثلاً انداختن آنها داخل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توالت و جمع - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آوری از طریق سیستم فاضلاب، یا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پرتاب آنها از روی حصارها به بیرون از کارخانه. در یکی از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جالب ترین موارد، یکی از کارکنان تعداد 8000 قاب را زیر لباس خود جاسازی کرده بود و قصد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - انتقال آنها به بیرون را داشت.

اپل در سال 2013 مجبور شد 29000 قطعه بدنه آیفون 5c را پیش از رونمایی از بازار چین جمع آوری کند

دلیل اصلی تلاش کارکنان برای خروج قطعات، دریافت مبالغ بسیار بالا در حدود حقوق چند ماهه آنهاست. رایس اظهار داشت مواردی دیده شده که به ازای یک قطعه از آیفون، پیشنهادی معادل حقوق یک ساله به کارکنان داده شده. طبق آخرین گزارشات، کارگران خط تولید اپل - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در چین حدود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 350 دلار در هر ماه حقوق می گیرند. با ارزش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ترین قطعه که دزدیده می شود، بدنه اصلی دستگاه است که معمولاً به بازار قطعات الکترونیکی شنژن (Shenzhen) راه می یابد. رایس می گوید در سال 2013 اپل مجبور شد تعداد 29000 - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قطعه بدنه آیفون 5c را از این بازار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بخرد تا سر از تمامی بلاگ های و سایت های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جهان در نیاورند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

البته به گفته رایس، اکنون بیش از 3 میلیون نفر که هر روز در تمامی کارخانه های اپل در سرتاسر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جهان رفت و آمد می - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنند، به خوبی بازرسی می شوند. در سال 2016 اپل 65 میلیون بدنه آیفون تولید کرد که فقط 4 عدد از آنها به سرقت رفت، یعنی نسبت یک به 16 میلیون که موفقیت قابل توجهی برای این تیم امنیتی به شمار می آید.

با توقف افشای اطلاعات از طریق زنجیره تأمین بین المللی، اپل بیشتر نگران کارمندان آمریکایی است

موفقیت اپل در جلوگیری از افشای اطلاعات و قطعات از طریق کارخانه های بین المللی به سطحی رسیده که اکنون آنها بیشتر نگران دفاتر رسمی خودشان در کالیفرنیا هستند. سال گذشته برای نخستین بار تعداد افشاگری های مقر اپل نسبت به اطلاعات لو رفته از زنجیره تأمین بیشتر شد. دو نفر از کارکنان آمریکایی این شرکت که یکی برای فروشگاه آنلاین - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و دیگری در مجموعه آیتونز کار می کرد، از جمله افشاگران اصلی اطلاعات به شمار می رفتند.

گفتنیست با وجود اقدامات سختگیرانه تیم امنیت جهانی اپل، باز هم شاهد افشاگری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها در مورد محصولات آنها هستیم. چند هفته قبل طرح شماتیک منتسب به آیفون 8 فاش شد و همین اواخر نیز سه نفر از کارکنان فاکسکان جزئیات مربوط به اسپیکر هوشمند هوم پاد را پیش از رونمایی رسمی منتشر ساختند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone