🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18308.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اجرای ویندوز 10X روی گوشی لومیا 950 XL و مک‌بوک M1

مدتی قبل نسخه نهایی نشده ویندوز 10x افشا شده بود و حالا توسعه دهندگان آنرا روی مک‌بوک با چپیست M1 و گوشی لومیا 950 XL اجرا کرده‌اند. این نسخه سبک ویندوز برای دستگاه‌‌های تاشو طراحی ...

مدتی قبل نسخه نهایی نشده ویندوز 10x افشا شده بود و حالا توسعه دهندگان آنرا روی مک‌بوک با چپیست M1 و گوشی لومیا 950 XL اجرا کرده‌اند.

این نسخه سبک ویندوز برای دستگاه‌‌های تاشو طراحی شده بود و از نظر رابط کاربری، عملکرد کلی و سازگاری با پردانده‌های آرم و اینتل تفاوت‌های اساسی با نسخه‌های دیگر دارد.

توسعه دهنده‌ای با حساب کاربری imbushuo@ با استفاده از امولاتور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان - QEMU این نسخه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان - ویندوز را روی مک بوک با چیپست M1 مبتنی بر آرم اجرا کرده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان

علاوه بر این، یکی دیگر از توسعه دهندگانی که روی پروژه LumiaWOA (‌ویندوز مبتنی بر آرم) کار می‌کند، نسخه ویندوز 10Xرا روی گوشی هوشمند لومیا 950 XL اجرا کرده‌ است و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان - تصاویری از آن به اشتراک گذاشته است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان

 

داستان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان - به همین جا ختم نمی‌شود و نسخه ویندوز 10X روی سرفیس گو نیز اجرا شده است. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان - گزارش منتشر شده از سوی توسعه دهنده‌ای که این نسخه را روی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان - سرفیس گو اجرا کرده نشان می‌دهد نسخه ساده و سبک ویندوز 10Xسطح عملکرد خوبی روی سرفیس گو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان - دارد؛ هرچند از وای فای پشتیبانی نمی‌کند.تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان

همان‌طور که گفته شد رابط کاربری ویندوز 10X تغییرات زیادی داشته و منوی استارت را به چیزی شبیه لانچر کروم بوک تبدیل می‌‌کند. هدف اصلی طراحی این نسخه، برای اجرا در دستگاه‌های با دو نمایشگر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان - بوده است.

مطمئنا، ساده سازی ویندوز 10X به معنای حذف برخی موارد است که در سیستم عامل دسکتاپ در دسترس قرار دارد. با توجه به گزارش‌های منتشر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر مریوان استان کردستان - شده این نسخه به خوبی روی چنین دستگاه‌هایی اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرنور نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بسیار با افتخار فراوانی به شرکت تعمیرچی برای خدمات عالی در تعمیر لباسشویی مجیک MCW-10514 در منطقه بهاران شهر مریوان ابراز می‌کنم. شرکت تعمیرچی با کادری مجرب و حرفه‌ای، در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات لباسشویی مجیک را برطرف کردند و کیفیت خدمات ارائه شده آن‌ها به شدت تحسین‌برانگیز بود. تشکر و قدردانی را از شرکت تعمیرچی فراتر نمی‌رانم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone