🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11382.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل شنوتو: دامین استارتاپ‌های ایرانی در خطر تحریم‌ قرار دارد

مدیرعامل شنوتو با بیان این که دامنه شنوتو دات کام تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است می‌گوید در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده‌اند تا کمترین تبعات دامن‌گیر کاربران‌شان شود. او باور دارد که ...

مدیرعامل شنوتو با بیان این که دامنه شنوتو دات کام تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است می‌گوید در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده‌اند تا کمترین تبعات دامن‌گیر کاربران‌شان شود. او باور دارد که استارتاپ‌های ایرانی در یک قیچی دو لبه گیر کرده‌اند که یک طرف آن سازمان‌های داخلی و چالش‌هایی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - نظیر مجوز و... است و در طرف دیگر تحریم‌های خارجی قرار دارد و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - کار را از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - همیشه سخت‌تر کرده است.

روز گذشته بود که توییتر شنوتو اعلام کرد طبق دستور OFAC (دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا) دامنه دات کام این سرویس پادکست به علت ارائه خدمات به کشور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - ایران از دسترس خارج شده و فعلا قابل تمدید نیست. از همین روی دامنه دات نت برای تمامی آی‌پی‌ها فعال است. همچنین در پادکچرهای اصلی مانند اپل پادکست یا کست باکس مشکلی وجود ندارد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل

«امیرحسین مددی»، مدیرعامل شنوتو در گفت‌وگو با دیجیاتو توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه می‌کند:

«دامنه shenot.com در رجیسترنتی به اسم domain.com و به نام خود من - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - ثبت شده است. در حالی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - که موعد تمدید این دامنه 11 آگوست (20 مرداد) بوده از یک هفته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - قبل ایمیلی فوروارد شده از طرف افک دریافت کردیم که به موضوع سرویس ما اشاره داشت. آن‌ها در این ایمیل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - بودند که ما فکر می‌کنیم این سرویس به ایران خدمات می‌دهد از همین روی لازم است تا در وهله اول - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - امیرحسین مددی (مالک دامنه) مدارک خود را برای ما ارسال کند. همچنین اگر این سرویس در ایران فعال است، طبق - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - تحریم‌ها امکان ارائه خدمات به آن وجود ندارد.»

به گفته مددی، آن‌ها از طریق وکلای خود سعی کرده‌اند تا اثبات کنند مالک دامنه در ایران نیست و این سرویس صرفا به ایران خدمات نداده و یک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - سرویس فرهنگی برای کل فارسی‌زبان‌های دنیا است.

او با تاکید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - بر این که وکیل‌شان در آمریکا روی این موضوع کار می‌کند به دیجیاتو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - می‌گوید که شیوع - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - کرونا بهانه‌ای شده تا پاسخ ما را به سرعت ندهند از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - همین روی نتوانستیم تا امروز این دامنه را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - مجددا تمدید کنیم. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - اگرچه دامنه دات کام فعلا در اختیار آن‌ها است.

به نظر می‌رسد تیم شنوتو در گوگل پلی نیز با مشکلی مواجه شده‌اند زیرا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - به گفته مددی، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - طی یک هفته گذشته چند نسخه جدید را در این فروشگاه اندرویدی قرار داده اما مورد تایید و انتشار قرار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - نگرفته‌اند.

تلاش‌های شنوتو پس از تحریم

مدیرعامل شنوتو در ادامه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - به تلاش‌های این مجموعه پس از تحریم‌شان اشاره کرده و به دیجیاتو گفت: «ما از روزی که متوجه این مشکل شدیم، در چند بخش اقدام به رفع مشکل کردیم. در مرحله اول سعی کردیم تکنولوژی RSS فیدمان را سریع به روز کنیم تا بتوانیم به پادکچرهایی که از سرویس ما استفاده می‌کنند، نشان دهیم که در حال حاضر دامنه shenot.net فعال است.»

قدم بعدی آن‌ها برای برنامه‌سازانی بود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - که از سرویس شنوتو به عنوان پادکست هاستینگ استفاده می‌کرده‌اند. به گفته وی در سایر پادکچرها، حداقل خطای کلی وجود نداشته و تنها دو سه مورد از پادکچرهای کوچک که از تکنولوژی‌های ضعیفی استفاده می‌کنند، مشکلاتی وجود دارد.

مدیرعامل شنوتو ضمن عذرخواهی از کاربرانی که به عنوان شنونده از این سرویس استفاده می‌کردند اعلام کرد سعی کردیم اطلاع رسانی کنیم تا به جای دامنه دات کام از دامنه دات نت ما استفاده کنند.

به گفته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - مددی، با توجه به اختلالات یک هفته گذشته، شنونده‌های شنوتو پلاس که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - حق عضویت ماهیانه پرداخت می‌کنند، حق عضویت‌شان به صورت رایگان به مدت دو هفته تمدید شده است. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - همچنین تیم پشتیبانی شنوتو در حال پیگیری هستند تا وب‌سایت‌هایی که از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - آی‌فریم‌های این سرویس استفاده می‌کنند، کدهای‌شان از دات کام به دات نت تغییر یابد.

شدت گرفتن تحریم‌ها

مددی در پاسخ به این سوال دیجیاتو که آیا ممکن است این مشکل گریبانگیر سایر پلتفرم‌های ایرانی شود، می‌گوید این ماجرا پیش از این هم رخ داده اما شدتش در حال افزایش - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - است از همین روی ممکن است برای سایر پلتفرم‌ها نیز رخ دهد.

به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - اعتقاد وی پلتفرم‌هایی که از رجیسترنت‌های اروپایی استفاده می‌کنند فعلا در منطقه امن‌تری قرار داشته اما به آن‌ها توصیه می‌کند حتما دامنه‌های خود را منتقل کرده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - یا ساز و کار مشخصی برای این موضوع داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل

مددی با بیان این که ایمیل دریافتی از طرف OFAC نشان می‌دهد آن‌ها کاملا این سرویس را تحت نظر داشته بودند، آن را ناشی از ارسال گزارش‌هایی از داخل یا خارج به افک می‌داند و آن را موضوع خطرناکی بر می‌شمارد که می‌تواند دامن‌گیر سایر پلتفرم‌های ایرانی شود.

مدیرعامل شنوتو معتقد است کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی بین دو لبه قیچی قرار دارند که یک سمت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - آن سازمان‌های ایرانی برای مجوزدهی بوده و طرف دیگر تیغه تحریم است: «برای کسب مجوزهای ایرانی که کم هم نیستند بایستی به سازمان‌های داخلی ثابت کنیم که ایرانی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - هستیم و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - این موضوع باعث می‌شود مشکلات بین‌المللی و تحریم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - گریبانگیر ما شوند.»

او از مسئولان خواست تا بدون توجه به مسائلی که شائبه سیاسی داشته، از کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی حمایت کرده و با پرداختن به مواردی مانند طرح صیانت، برای کسب‌وکارها دردسر ایجاد نکنند.

ریزش مخاطب پس از تحریم

مددی با بیان این که پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌های محتوا محور، بخش بزرگی از کاربران خود را از طریق سئو و سرچ گوگل به دست می‌آورند به دیجیاتو می‌گوید در حال حاضر این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - دسته از کاربران را از دست داده‌اند:

«در حال حاضر برای ما شائبه کلاهبرداری وجود دارد زیرا کاربر به وب سایت ما رجوع کرده اما اثری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - از shenoto.com نیست. بنابراین این اتفاق برای ما تبعات زیادی داشته است. در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - شبکه‌های اجتماعی، بخش پشتیبانی و ... با مراجعات زیادی رو به رو هستیم که همه نگران‌اند. اگر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - چه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - سعی کردیم این اتفاق ناخواسته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - کمترین تبعات را برای کاربران‌مان داشته باشد.»

او با بیان این که طی این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - مدت با ریزش مخاطب رو به رو بوده‌اند، اعتقاد دارد با توجه به این که زنجیره خدمات آن‌ها مشکلی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - ندارد، این ریزش ادامه نخواهد داشت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - گرچه طی چند روز گذشته فشار زیادی به آن‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - آورده است و درآمدشان را نیز کاهش داده است.

مددی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - در پایان به وعده زیرساخت برای کمک به آن‌ها روی Gate - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - Way داخلی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - برای انتقال خودکار کاربران ایرانی از دامنه دات کام به سرورهای شنوتو اشاره کرده و می‌گوید در حال حاضر با توجه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - به جا به جایی در داخل دولت، شخصی دارای مسئولیت و اختیارات لازم نیست تا در این زمینه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرعین استان اردبیل - به آن‌ها کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone