🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11381.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت با شبکه بلاکچین اتریوم می‌خواهد با دزدی نرم‌افزار مقابله کند

محققان شرکت مایکروسافت با پیشنهاد سیستمی موسوم به Argus که روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود، روش جدیدی را برای مقابله با نرم‌افزارهای کرکی آنلاین مطرح کرده‌اند. به گزارش TorrentFreak، تیم تحقیقات مایکروسافت اخیرا در مقاله‌ای ...

محققان شرکت مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس - با پیشنهاد سیستمی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس - موسوم به Argus که روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود، روش جدیدی را برای مقابله با نرم‌افزارهای کرکی آنلاین مطرح کرده‌اند.

به گزارش TorrentFreak، تیم تحقیقات مایکروسافت اخیرا در مقاله‌ای راهکار پیشنهادی خود را توضیح داده. این شرکت از مدت‌ها پیش در زمینه مقابله با دزدی نرم‌افزارها فعالیت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس - می‌کرد و عضو اتحادیه نرم‌افزارها یا BSA بود که نقض حریم خصوصی را در فضای مجازی و دنیای واقعی دنبال می‌کند.

BSA معمولا در ازای کشف نرم‌افزارهای کرکی به کاربران پاداش می‌دهد، ولی مایکروسافت معتقد است که با Argus می‌تواند به شکلی شفاف‌تر به مقابله با دزدی نرم‌افزار بپردازد و پاداش کسانی را بدهد که این برنامه‌ها را شناسایی می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس

اهالی ردموند در این مقاله که با همکاری علی‌بابا و دانشگاه کارنگی ملون نوشته شده، توضیح می‌دهkد که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس - چگونه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس - می‌توان از یک سیستم بلاکچینی برای افزایش شفافیت در پروسه گزارش نرم‌افزارهای کرکی استفاده کرد. مایکروسافت می‌گوید: - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس - «مقابله - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس - با دزدی حقوقی فرآیندی متکی بر گردآوری اطلاعات از اشخاص ناشناس است، پس باید بدانیم که چگونه می‌توانیم برای ارسال گزارش‌های معتبر ایجاد انگیزه کنیم. شرکت‌ها با همکاری یکدیگر کارزارهایی را برای مقابله با دزدی نرم‌افزار برگزار کرده‌اند، ولی اثربخشی آن‌ها به خاطر عدم شفافیت از دید عموم زیر سوال است. ما معتقدیم شفافیت کامل در کارزارها برای ایجاد انگیزه در کاربران ضروری است.»

«آرگوس» به کاربران اجازه می‌دهد به‌صورت ناشناس گزارش‌های خود را ثبت و پاداش دریافت کنند. این سیستم از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس - طریق یک واترمارک یکتا که با یک کد محرمانه همراه شده، محتواهای دزدی را تا منبع آن‌ها ردیابی می‌کند. سپس زمانی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر لارستان استان فارس - که محتوای دزدی گزارش و درخواست تجدیدنظر رد شد، وضعیت منبع (صاحب مجوز) به حالت «متهم» و بعد «گناهکار» در می‌آید.

مایکروسافت درباره مشکل هزینه شبکه اتریوم می‌گوید مهندسان این شرکت توانسته‌اند بخشی از عملیات‌ها را بهینه‌سازی کنند. اکنون هزینه ثبت گزارش با هزینه ارسال یک تراکنش ۱۴ اتریومی روی شبکه عمومی اتریوم برابر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرشته نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام شرکت شما آیا فرهنگ لار لارستان هم خدمات داره
پاسخ: بله در فرهنگ لار شهر لارستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone