🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11384.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

یک کارشناس حقوقی: برای پیگیری موضوع رخ داده در روبیکا به مشارکت مردمی نیاز است

یک کارشناس حقوق فناوری در گفتگو با دیجیاتو پیرامون مسئله روبیکا و ساخت حساب‌های جعلی در این اپلیکیشن، معتقد است که برای پیگیری موضوع باید گزارشات مردمی تجمیع شده و برای رسیدگی به دادستان به ...

یک کارشناس حقوق فناوری در گفتگو با دیجیاتو پیرامون مسئله روبیکا و ساخت حساب‌های جعلی در این اپلیکیشن، معتقد است که برای پیگیری موضوع باید گزارشات مردمی تجمیع شده و برای رسیدگی به دادستان به عنوان مدعی‌العموم ارائه شود.

«محمدجعفر نعناکار» می‌گوید که در مسئله روبیکا تعدد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - جرم اتفاق افتاده و از آنجا که این اپلیکیشن در مظان اتهام قرار دارد، نمی‌تواند از مردم بخواهد که برای پاک کردن حساب‌های جعلی با پشتیبانی تماس گرفته و برای این کار احراز هویت شوند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا اتفاقی که در روبیکا افتاده جرم تلقی می‌شود یا خیر به دیجیاتو می‌گوید:

«اگر جعل حساب‌های کاربری توسط اشخاص انجام شده باشد، پلتفرم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - در رابطه با این موضوع مسئولیت دارد چرا که جعل کامپیوتری اتفاق افتاده و از لحاظ قانونی می‌شود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - با آن برخورد کرد. اما اگر از سوی خود پلتفرم انجام شده باشد، این یک بحث دیگر است و شاید اخلال در نظام اطلاع‌رسانی یا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - نظام ارتباطی جزو جرائم پلتفرم محسوب شود.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان

نعناکار در رابطه با الزام روبیکا برای احراز هویت کاربران جهت رسیدگی به اعتراضات آن‌ها می‌گوید که این کار از لحاظ قانونی ممکن نیست چرا که این پلتفرم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - در مظان اتهام قرار دارد و رسیدگی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - به این مسئله فقط از عهده مقام قضایی بر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - می‌آید:

«نکته اول اینکه روبیکا اینجا در مظان اتهام قرار دارد. وقتی خودتان متهم قضیه‌ای هستید، نمی‌توانید درباره چیزی قاعده‌گذاری کنید. نکته دوم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - اینکه این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - پلتفرم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - زمانی احراز هویت را نیاز دارد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - که حساب - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - قبلی را هم بر اساس احراز هویت ساخته باشد. شما از لحاظ قانونی نمی‌توانید یک حساب جعلی ایجاد کنید و بعدا برای حل مسئله - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - از افراد درخواست احراز هویت کنید. نکته سوم هم اینکه به نظر من برای حل شدن این مسئله نباید به روبیکا مراجعه کرد و باید مسئله به مقام قضایی ارجاع شود چرا که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - جرم اتفاق افتاده است. قانون‌گذار هم موظف است مجازات متناسب با این کار را احصاء و اعمال کند.»

نعناکار در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - ادامه به مسئله ساخت حساب برای سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها اشاره کرد. به عقیده او اگر جعل حساب‌ها به صورت تک موردی انجام گرفته بود، ابعاد قضیه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - با شرایط فعلی تفاوت داشت. اما اینکه برای بسیاری از سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - و افراد مشهور در روبیکا حساب جعلی افتتاح شده و به آن‌ها تیک آبی هم اعطا شده ممکن است نشانه‌ای بر این باشد که این حرکت سازماندهی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - شده است. با این حساب از نظر نعناکار روبیکا باید به مقامات قضایی در رابطه با این موضوعات پاسخگو باشد. هرچند باید گفت روبیکا در این رابطه تاکید کرده که موضوع مربوط به یک کمپین تبلیغاتی برای دربی سال گذشته بوده و در این رابطه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - نیز بیانیه‌ای منتشر کرده است.

این کارشناس حقوق فناوری به دیجیاتو می‌گوید که بهترین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - راه برای پیگیری مسئله روبیکا، تجمیع گزارشات مردمی در پلتفرم‌هایی مثل کارزار و مردم‌نما و ارائه آن به دادستان به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - عنوان مدعی‌العموم است تا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - حکم لازم از طریق دادستانی صادر شود: - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان -

«کاری که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - الان برای مطالبه‌گری می‌توان انجام داد، این است که شاکیان حقیقی و حقوقی شکوائیه‌ای تنظیم کرده و به دادسرای رسیدگی به جرائم رایانه‌ای تقدیم کنند. آنجا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - این مسئله به پلیس فتا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - ارجاع داده شده و ادله الکترونیکی تجمیع شده و به دادسرا برای پیگیری ارسال می‌شود. اما به نظر من با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - توجه به تعدد جرمی که اتفاق افتاده، بهترین راه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - این است که گزارشات مردمی در پلتفرم‌هایی مثل کارزار و مردم‌نما جمع‌آوری شده و دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد پرونده شود و به آن رسیدگی کند.»

شایان ذکر است که روابط عمومی روبیکا اخیرا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که سلب شناسه کاربری بدون کسب اجازه از مالک کانال یا صفحه امکان پذیر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - نیست و از صاحب‌نظران حوزه فناوری دعوت کرده که برای بهبود فرآیند ثبت کانال و صفحات راهکار - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسالم استان گیلان - ارائه داده و با همفکری خود به این پلتفرم یاری برسانند.

نظر شما در رابطه با مسئله پیش آمده چیست؟ با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone