🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10787.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تقاضای لغو اصل هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت به هیئت رئیسه مجلس ارائه شد

[به‌روزرسانی 15:02]: عضو هیات رئیسه مجلس طرح تقاضای لغو رسیدگی طبق اصل 85 در مورد طرح صیانت حقوق کاربران در فضای مجازی را اعلام وصول کرد. رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس از تدوین طرح لغو ...

«مجتبی توانگر» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر قوچان استان خراسان - درخواست - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر قوچان استان خراسان - تعدادی از نمایندگان برای لغو اصل هشتاد و پنجی شدن طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، موسوم به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر قوچان استان خراسان - «طرح صیانت»، از تقدیم این طرح به هیئت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: «با توجه به این که رأی گیری برای بررسی طرح مذکور ذیل اصل ۸۵ قانون اساسی زمانی انجام شد که پس از وقت استراحت مجلس بود و از آنجایی که معمولا بلافاصله پس از وقت استراحت طرحی برای رأی گیری مطرح نمی‌شود، لذا تعدادی از نمایندگان در صحن علنی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر قوچان استان خراسان - حضور نداشتند.»

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: «به دلیل حضور نداشتن تعدادی از نمایندگان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و نیز با توجه به این که اصل هشتاد و پنجی شدن آن فقط ۱۲۱ رای آورده است که به نظر می‌رسد نظر اکثریت مجلس نیست، تعدادی از نمایندگان درخواست لغو این مسئله و بررسی آن به صورت عادی را دارند.»

توانگر تأکید کرد که این درخواست به امضای بیش از ۲۰ نفر از نمایندگان رسیده و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده و امیدوار است با رأی آوردن این طرح، بررسی طرح فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر قوچان استان خراسان - ذیل اصل ۸۵ لغو و این طرح به صورت عادی بررسی شود.

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در همین رابطه اضافه کرد: «با عادی شدن روال این طرح، امیدواریم با شروع کار دولت جدید، دولت نیز در زمان مقتضی لایحه ای تدوین کند تا ان شاء الله این مسئله با رعایت همه جوانب آن مورد بررسی و قانونگذاری قرار گیرد.»

طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی تا امروز مورد نقدهای فراوانی قرار گرفته و بسیاری از افراد، حتی بعضی مقامات دولتی و کشوری آن را به ضرر مردم، کسب و کارها و فعالان فضای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر قوچان استان خراسان - مجازی می‌دانند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر قوچان استان خراسان
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone