🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12058.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

برنامه‌های Win32 در مایکروسافت استور ویندوز ۱۱ آپدیت دریافت نخواهند کرد

ویندوز ۱۱ مایکروسافت استور جدیدی دارد که برای همه توسعه‌دهندگان بهینه‌سازی شده است. به گفته مقامات مایکروسافت فروشگاه اپلیکیشن‌های این شرکت از تقریبا همه فریم‌ورک‌ها از جمله Win32، دات نت، جاوا، UWP و وب اپ‌ها ...

ویندوز ۱۱ مایکروسافت استور جدیدی دارد که برای همه توسعه‌دهندگان بهینه‌سازی شده است. به گفته مقامات مایکروسافت فروشگاه اپلیکیشن‌های این شرکت از تقریبا همه فریم‌ورک‌ها از جمله Win32، دات نت، جاوا، UWP و وب اپ‌ها پشتیبانی می‌کند.

مایکروسافت به توسعه‌دهندگان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های Win32 (یا به عبارت دیگر همان برنامه‌های معروف exe.) را به‌صورت بسته‌بندی‌نشده در ویندوز استور ثبت کنند. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - آن دسته از برنامه‌های exe. که شبکه‌های توزیع محتوای خاص خودشان را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - دارند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - هم می‌توانند در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - این فروشگاه قرار داده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - شوند، ولی آپدیت‌های آن‌ها به‌صورت مستقیم از مایکروسافت استور عرضه نمی‌شود.

به عبارت دیگر، نصب آپدیت اپلیکیشن‌های Win32 از طریق فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۱ ممکن نخواهد بود. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - اگر این برنامه‌ها را از استور دانلود کنید، باید به‌روزرسانی‌ها را به‌طور مستقیم از خود توسعه‌دهنده بگیرید. مایکروسافت می‌گوید:

«لزومی به ثبت آپدیت اپلیکیشن‌ها از طریق استور وجود ندارد. کاربران نمی‌توانند آپدیت‌ها را به واسطه استور دریافت کنند. - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - اپلیکیشن‌ها پس از دانلود شدن با استور قابلیت آپدیت مستقیم از طریق خود برنامه را خواهند داشت.»

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران

افزون بر این، مایکروسافت به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد نصاب ساده برنامه‌های خود را روی فروشگاه این شرکت به اشتراک بگذارند تا امکان دانلود و نصب اپ‌ها فراهم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - باشد. «رودی هیون» از مایکروسافت در توییتر تایید کرده که این شرکت می‌خواهد حداکثر شفافیت را در خصوص اپ‌هایی که روی استور مایکروسافت قرار می‌گیرند، داشته باشد. اگر یک اپلیکیشن در استور امکان آپدیت نداشته باشد، متنی زیر نام آن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - برنامه نشان داده می‌شود.

مایکروسافت می‌گوید با این کار به اطلاع کاربران می‌رساند که پس از نصب یک برنامه به‌روزرسانی‌های آن توسط چه شخص یا شرکتی ارائه خواهد شد. با این حساب، اگر اپلیکیشن‌ها از فریم‌ورک‌های جدیدتر استفاده نکنند و همچنان به نشر نسخه‌های بسته‌بندی‌نشده Win32 اصرار داشته باشند، امکان عرضه آپدیت از طریق مایکروسافت استور را از دست می‌دهند.

هنوز مشخص نیست که رویکرد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - این فروشگاه در قبال اپلیکیشن‌هایی که قابلیت آپدیت داخلی ندارند چگونه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر آمل استان مازندران - خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گوشیار نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
با سلام، یکی از خرابی های رایج مایکروفر کرال MWC-422S، عدم گرم شدن طعمه در داخل مایکروفر می باشد. این خطا ممکن است به دلیل خرابی دور موتور گرمایی و یا خرابی ترموستات باشد. برای تعمیر این خطا، ابتدا باید دستگاه را خاموش کرد و اتصال برق آن را قطع کرد. سپس باز کردن جلوی دستگاه و بررسی دور موتور گرمایی و ترموستات، می توان با شناسایی علت، به تعمیر آن پرداخت. بسته به مشکل دقیق، در صورت نیاز به قطعات جایگزین، می توان از قطعات مشابه در بازار استفاده کرد. برای دریافت خدمات تعمیری در منطقه روستای پلک سفلی در شهر آمل، می توانید به فروشگاه های منطقه مراجعه کنید و یا از طریق وب سایت های مرتبط، خدمات تعمیری را درخواست کنید. با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone