🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11797.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Nonstop Knight 2؛ در اعماق سیاهچال‌ها چه خبر است؟

بسیاری از بازی‌های موبایل ابتدا برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شده‌اند و سپس پا به موبایل گذاشته‌اند اما در این میان بازی‌هایی هم هستند که صرفا برای موبایل ساخته شده‌اند و بازی Nonstop Knight 2 یکی ...

بسیاری از بازی‌های موبایل ابتدا برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شده‌اند و سپس پا به موبایل گذاشته‌اند اما در این میان بازی‌هایی هم هستند که صرفا برای موبایل ساخته شده‌اند و بازی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - Nonstop Knight 2 یکی از آن‌ها است. با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید تا کمی بیشتر با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - این این بازی نقش‌آفرینی و اکشن آشنا شوید.

اگر اسم بازی برایتان آشنا است، حق دارید زیرا این بازی ادامه‌ای بر بازی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - Nonstop Knight است. وقتی اولین بازی منتشر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - شد با استقبال زیادی از طرف بازیکنان روبرو شد بنابراین بازی دوم با بهبود و اصلاحات - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - بیشتری از راه رسید. البته داستان بازی تغییر زیادی نکرده و صرفا تغییراتی در گیم‌پلی و ظواهر بازی دیده می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی

در بازی اول بازیکن با شوالیه‌ای همراه - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌شد که در سیاهچال‌هاتی وحشتناک به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - ماجراجویی می‌پرداخت. با توجه به اینکه تم اصلی بازی تغییر زیادی نداشته، داستان بازی همچنان حول محور ماجراجویی‌های یک شوالیه‌ی شجاع می‌چرخد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - که شما باید در مبارزات و کنترل توانایی‌هایش به او کمک کنید.

گیم‌پلی بازی از نظر سطح سختی متوسط است زیرا بخش قابل توجهی از - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - بازی حالت خودکار دارد. یعنی شوالیه که کاراکتر اصلی بازی است، برای حرکت رو به جلو یا حمله با دشمنانش نیاز به دخالت بازیکن ندارد اما برای اینکه از کدام قدرت در موقعیت مناسب استفاده کند کاملا نیازمند بازیکن است و این مسئله در باس فایت‌ها کاملا مشخص می‌شود.

به جز اینکه باید به موقع قدرت مناسب را به کار ببرید، یک وظیفه‌ی مهم دیگر هم بر عهده دارید و آن ارتقا و مدیریت توانایی‌های کاراکتر است. در ازای برنده شدن در هر دور بازی شما یک سری اعتبار درون بازی دریافت می‌کنید که باید با استفاده از این اعتبار سلاح‌ها و توانایی‌های جدید را به دست بیاورید و همچنین توانایی‌های قبلی را ارتقاء بدهید. حتی می‌توانید کاراکتر را تغییر بدهید و به جای شوالیه، در نقش یک جادوگر قدرتمند، نینجای جنگجو یا کماندار ظاهر شوید.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی

گرافیک بازی Nonstop Knight 2 از بازی اول این سری بهتر است و از طرفی هم تنوع بیشتری در بازی ایجاد شده. مودهای مختلفی به بازی اضافه شده‌اند و به صورت هفتگی هم رویدادهایی درون بازی برگزار می‌شوند که می‌توانید با شرکت کردن در - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - آن‌ها جوایز - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - بیشتری به دست بیاورید. اگر علاقه دارید سریع‌تر پیشرفت کنید حتما لیست مأموریت‌های روزانه را هم چک کنید.

بخش‌هایی از بازی یادآور - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی - کلش رویال هستند اما این شباهت آن‌قدر زیاد نیست که بخواهیم از آن به عنوان کپی کردن نام ببریم و نمی‌توان صراحتا چنین چیزی گفت. در کل با وجود طراحی بصری چشم‌نواز، گرافیک مناسب و تنوع گیم‌پلی می‌توان گفت این بازی ارزش تجربه کردن را دارد و برای پر کردن اوقات فراغت خوب است اما نه چیزی بیشتر از این.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر آشتیان استان مرکزی

Nonstop Knight 2 - Idle Action RPG‏

سازنده: Flaregames قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 483.7/174 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گیسیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ آیا جسارتا شما مازری آشتیان تعمیرات دارید
پاسخ: بله در مازری شهر آشتیان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone