🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44313.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار مشخصات فنی و رندر تبلیغاتی تبلت Asus Zenpad Z8 2017

با ورود تلفن های هوشمند بزرگ و فبلت ها به بازار، و همچنین عرضه اولترابوک های سبک وزن و ابزارهای هیبریدی مختلف، سهم تبلت ها از بازار لوازم الکترونیکی شخصی کاهش چشمگیری یافته و این ...

با ورود تلفن های هوشمند بزرگ و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فبلت ها به بازار، و همچنین عرضه اولترابوک های سبک وزن و ابزارهای هیبریدی مختلف، سهم تبلت ها از بازار لوازم الکترونیکی شخصی کاهش چشمگیری یافته و این کاهش به خصوص در نمونه های اندرویدی بیشتر خود نمایی می کند. اما با این حال کمپانی ها هنوز از تبلت های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خود دلسرد نشده اند و هر سال مدل های جدیدی را به بازار عرضه می کنند.

ایسوس هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت الکترونیک، محصولات متنوعی در این حوزه دارد که تبلت «Zenpad Z8» یکی از آنهاست. حالا با توجه به تصویری که افشا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کننده مشهور «ایوان بلَس» به تازگی در حساب توییتر خود منتشر کرده، احتمالاً در سال جاری میلادی نسخه جدیدی از تبلت مورد بحث به بازار عرضه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

Z8 دو مدل مختلف با رَم های 3 و 4 گیگابایتی خواهد داشت

بنا به اطلاعات موجود، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - «Asus Zenpad Z8 2017» از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 652 با فرکانس پردازشی 1.8 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گیگاهرتز و پردازنده گرفیکی آدرنو 510 بهره برده و در زمینه فضای ذخیره سازی، دو انتخاب پیش پای مشتریان قرار خواهد داد. انتخاب اول رَم 3 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده و انتخاب دوم، رَم 4 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که هر دو مدل، از کارت های حافظه تا سقف ظرفیت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 128 گیگابایت پشتیبانی خواهند کرد.

تبلت مورد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بحث نمایشگر 7.9 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1536 در 2048 داشته و از یک باتری غیر قابل تعویض 4680 میلی آمپری نیرو می گیرد. لازم به ذکر است که Z8 به پورت USB-C نیز مجهز بوده و از اندروید 7 نوقا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به صورت پیش فرض استفاده می کند.

در نهایت گفتنی است تاریخ عرضه جهانی تبلت میان رده ایسوس هنوز مشخص نبوده و به احتمال زیاد در ابتدا، توسط اپراتورهای موبایل آمریکا و تحت قرار داد به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دست مشتریان خواهد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone