🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39458.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

استاندارد بعدی USB می تواند سرعتی دو برابر داشته باشد

سرعت USB در دو دهه اخیر 1667 برابر شده و از میزان 12 مگابیت در ثانیه نسخه های اولیه به 20 گیگابیت در ثانیه رسیده. حالا «جف رِیوِنکرفت» (Jeff Ravencraft)، رئیس انجمن پیاده سازی USB ...

سرعت USB در دو دهه اخیر 1667 برابر شده و از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - میزان 12 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - مگابیت در ثانیه نسخه های اولیه به 20 گیگابیت در ثانیه رسیده. حالا «جف رِیوِنکرفت» (Jeff Ravencraft)، رئیس انجمن پیاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - سازی USB خبر می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - دهد که این فناوری پتانسیل رسیدن به سرعت 2 برابر این مقدار یعنی 40 گیگابیت در ثانیه را نیز دارد. بدین ترتیب می تواند فاصله خود را با رقیب دیرینه یعنی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - تاندربولت کم کند.

سرعت USB در عرض دو دهه تا 1667 برابر افزایش یافته

استاندارد USB که امروزه بسیار مرسوم شده و در تجهیزاتی از شارژر موبایل ها گرفته تا هارد دیسک های اکسترنال به کار می رود، در نسخه های اولیه سرعتی معادل 12 مگابیت در ثانیه را ارائه می داد. سپس با افزایش سرعت آن به 480 مگابیت در ثانیه در نسخه 2.0، به روز رسانی مهمی را در سال 2000 تجربه کرد. پس از آن در سال 2008 بود که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - با ارائه نسخه 3.0 سرعت آن باز هم یک جهش اساسی را تجربه نمود و به میزان 5 گیگابیت در ثانیه رسید.

نسخه بعدی آن 3.1 بود که در سال 2013 عرضه شد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - سرعتی دو برابر قبل، یعنی 10 گیگابیت در ثانیه را ارائه می کرد. در حال حاضر آخرین نسخه آن USB 3.2 است که در سال 2017 معرفی شده و سرعتی معادل با 20 گیگابیت در ثانیه را فراهم می کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجانبر اساس گفته ریونکرفت در رویداد CES 2018:

«ساختار فعلی سیم ها و اتصالات می توانند در سرعت 40 گیگابیت در ثانیه نیز کار کنند. با توجه به نیاز بازار به پهنای باند بالاتر،  تصور می کنم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - که ما باید به مسیر خود در بهبود کارایی نرخ [انتقال] داده، را ادامه دهیم».

با این افزایش سرعت و نیز استفاده همه گیر از فناوری USB پیش بینی می شود که این تکنولوژی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - بتواند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - در مقابل هجوم فناوری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - های انتقال اطلاعات بی سیم، تا سال ها به خوبی مقاومت کند. امید می رود سرعت بالاتر این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - درگاه بتواند موجب بهبود کارایی مانیتورها و نیز هارد درایو های خارجی شود.

پیش بینی می شود بسیاری از سازندگان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - سخت افزارها با افزایش سرعت USB استفاده از تاندربولت را کاهش دهند

همچنین با این افزایش سرعت، فاصله USB با رقیب دیگر خود که از سوی اینتل توسعه داده شده، یعنی تاندربولت نیز کاهش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - می یابد. البته فراموش نکنیم که این اتفاق موجب می شود سازندگان بیشتری تعبیه تاندربولت در دستگاه های خود را کاهش دهند، زیرا تعبیه این درگاه نیاز به پرداخت هزینه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - استفاده از آن به اینتل دارد. البته علی رغم اینکه اینتل نیز از طرفدارن در گاه تاندربولت است، ولی هنوز پاسخی به این مسئله نداده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تاکستان استان زنجان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone