🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42446.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی فقط میت 10 پرو را با نمایشگر بدون حاشیه عرضه می کند

یکی از عوامل موفقیت هوآوی در بازارهای جهانی، بدون شک فبلت «میت 9» بوده است، بنابراین طبیعیست که نسل جدید این موبایل را با طراحی جدید و قابلیت های پیشرفته تر ببینیم، موضوعی که دیروز ...

یکی از عوامل موفقیت هوآوی در بازارهای جهانی، بدون شک فبلت «میت 9» بوده است، بنابراین طبیعیست که نسل جدید این موبایل را با طراحی جدید و قابلیت های پیشرفته تر ببینیم، موضوعی که دیروز در نخستین تیزر تبلیغاتی هوآوی برای «میت 10» هم به چشم می خورد.

البته همان طور که می دانید میت 9 در چهار مدل عرضه شد: استاندارد، پرو، پورش دیزاین و لایت. حال یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی خبر می دهد که میت 10 - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هم دو مدل دارد، یکی مدل پایه و دیگری مدل پیشرفته تر که لقب «پرو» را یدک می کشد.

نکته مهم اینجاست که فقط میت 10 پرو با نمایشگر بدون حاشیه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طراحی شده و مدل استاندارد، همچنان به سبک و سیاق موبایل های عادی روانه بازار می شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

همین منبع خبری می گوید در یکی از مدل های میت 10، حسگر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اثر انگشت در پشت بدنه جای گرفته و در مدل دیگر، به زیر نمایشگر منتقل شده است. بنابراین انتظار می رود میت 10 استاندارد ظاهری شبیه پرچمدار کنونی هوآوی یعنی P10 داشته و مدل پرو هم به طراحی پرچمداران کره ای یعنی ال جی جی 6 یا سامسونگ گلکسی اس 8 نزدیک باشد.

گفتنیست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طبق شایعات قبلی، میت 10 در دو مدل و با نمایشگرهای 6.1 و 5.8 اینچی معرفی می شود، اما برخی منابع به نسخه لایت این موبایل هم اشاره کرده بودند که در صورت صحت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آنها، باید منتظر سه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مدل میت 10 باشیم.

به هر حال، هنوز زمان زیادی تا تاریخ رونمایی رسمی میت 10 یعنی 16 اکتبر (24 مهر ماه) - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - باقی مانده و احتمالاً به مرور، ابهامات پرونده این فبلت پرچمدار رفع خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone