تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35141.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کیبورد گوگل به حالت حفظ باتری مجهز می‌شود

کیبورد گوگل که با نام جی‌بورد هم آن را می‌شناسیم، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کیبورد دنیاست. گوگل از زمان ارائه این کیبورد برای اندروید و آی او اس توجه ویژه‌ای به به‌روز ...

کیبورد گوگل که با نام جی‌بورد هم آن را می‌شناسیم، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کیبورد دنیاست. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گوگل از زمان ارائه این کیبورد برای اندروید و آی او اس توجه ویژه‌ای به به‌روز نگه داشتن آن داشته و ماهی نبوده که آپدیت قابل توجهی برایش ارائه نکند.

در همین راستا، غول موتورهای جستجو این روزها مشغول تست قابلیت‌هایی است - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که می‌توانند کیفیت و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عملکرد جی‌بورد را بیش از پیش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ارتقاء بدهند. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یکی از این قابلیت‌ها حالت حفظ باتری یا Battery Saver است که می‌توانید در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آخرین نسخه بتای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کیبورد گوگل به آن دسترسی داشته باشید.

با فعالسازی این حالت، جی‌بورد هنگامی که مشغول تایپ هستید با سوئیچ به حالت تاریک انرژی باتری کمتری مصرف خواهد کرد. همچنین در این حالت قابلیت‌های دیگری که مصرف باتری زیادی دارند هم غیر فعال می‌شوند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بنابر گفته گوگل، حالت حفظ باتری - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در جی‌بورد به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صورت دستی فعال می‌شود و هر لحظه که بخواهید قادر به غیر فعال کردن آن خواهید بود. همچنین قابلیت جدید دیگری هم قرار است کمبود فضای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ذخیره‌سازی در موبایل را به شما هشدار بدهد.

کیبورد گوگل ظاهرا در آینده به یک ابزار OCR درون‌برنامه‌ای هم مجهز خواهد شد تا به لطف آن بتوانید با گرفتن دوربین به سمت یک نوشته چاپی، آن را بلافاصله به یک متن قابل ویرایش در فیلد تایپ کیبورد تبدیل کنید؛ قابلیتی که می‌تواند زحمت تایپ را به میزان زیادی از دوشتان بردارد.

و در نهایت گزینه‌ای هم برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اضافه کردن استیکر به علاقه‌مندی‌ها خواهید داشت که برای طرفداران استیکرها می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد. برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دریافت آخرین نسخه بتای جی‌بورد می‌توانید همین حالا به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone