🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17465.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اولین عینک هوشمند فیسبوک با برند ری-بن سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

فیسبوک اعلام کرد اولین عینک هوشمند این شرکت تحت برند ری-بن سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. این محصول فاقد نمایشگر بوده و در حال حاضر تحت پروژه‌ای به نام «آریا» در حال شکل گیری ...

فیسبوک اعلام کرد اولین عینک هوشمند این شرکت تحت برند ری-بن سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. این محصول فاقد نمایشگر بوده و در حال حاضر تحت پروژه‌ای به نام - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران - «آریا» در حال شکل گیری است.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک در کنفرانس مجازی Facebook Connect اعلام کرد اولین «عینک هوشمند» این شرکت سال آینده میلادی تحت برند «ری-بن» به بازار عرضه می‌شود. قابلیت‌های این محصول در حال حاضر مشخص نیست، اما فیسبوک تأیید کرد که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران - در دسته بندی محصولات واقعیت افزوده (AR) قرار نمی‌گیرد و نمایشگر یکپارچه نخواهد داشت؛ بنابراین احتمالاً به عینک Spectacles محصول شرکت اسنپ یا عینک «اکو فریمز» آمازون شباهت خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران

فیسبوک می‌گوید عینک هوشمند این شرکت در حال - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران - حاضر تحت نام «آریا» (Aria) در حال شکل گیری است و به زودی توسط کارکنان فیسبوک و شرکت‌های همکار در دنیای واقعی آزمایش خواهد شد تا مشکلات احتمالی در رابطه با حریم خصوصی، ضبط ویدیو و طراحی برطرف شوند.

فیسبوک سال هاست به دنبال ساخت عینک هوشمند با ظاهر عینک طبی است و حالا برای طراحی فریم اولین عینک هوشمند خود به سراغ شرکت طراحی چند ملیتی EssilorLuxottica واقع در پاریس رفته است. در حال حاضر نام، طرح نهایی و قیمت این محصول فاش نشده است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران
نمونه اولیه عینک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران - واقعیت افزوده پروژه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران - «آریا» که فیسبوک از آن برای تحقیق در مورد فناوری AR استفاده می‌کند. عینک هوشمندی که قرار است سال آینده توسط ری-بن به بازار عرضه شود ظاهر متفاوتی با این عینک خواهد داشت.

عینک‌های واقعیت افزوده با شمایل عینک‌های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران - طبی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران - در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی پیدا کرده‌اند و شرکت‌هایی همچون North (زیرمجموعه گوگل) و Nreal محصولاتی در خور نگرش تولید کرده‌اند. در عین حال کمپانی‌هایی همچون آمازون، اپل، گوگل، اینتل و غیره نیز یا عینک واقعیت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران - افزوده را عرضه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر بهشهر استان مازندران - کرده و یا سخت مشغول توسعه آن هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone