🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28123.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دبیر شورای عالی فضای مجازی: فیلتر اینستاگرام فعلا در دستور نیست

دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص رفتار اخیر اینستاگرام در قبال برخی مقامات ایرانی تاکید کرده که این رفتار محکوم است اما فعلا محدودسازی اینستاگرام در دستور کار نیست. «ابوالحسن فیروزآبادی» با اشاره به ...

دبیر شورای عالی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فضای مجازی در خصوص رفتار اخیر اینستاگرام در قبال برخی مقامات ایرانی تاکید کرده که این رفتار محکوم است اما فعلا محدودسازی اینستاگرام در دستور کار نیست.

«ابوالحسن فیروزآبادی» با اشاره به بیانیه شورای عالی فضای مجازی در قبال این رفتار اینستاگرام به مردم توصیه کرده که نباید کارهای جدی خود را در بستر پیام رسان خارجی انجام دهند. او معتقد است که پیام‌رسان‌های خارجی برای مردم قابل اتکا نیستند:

«بحث ما این است که حتماً باید پیام‌رسان ملی شکل گیرد؛ البته این کار سخت است ولی در آینده نزدیک انجام خواهد شد. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در حال حاضر رفتار اینستاگرام را محکوم می‌کنیم؛ فعلاً محدودسازی آن در دستور نیست.»

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

فیروزآبادی با بیان اینکه روبینو جایگزینی برای اینستاگرام است، افزود: «پیام‌رسان مشابه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اینستاگرام در داخل کشور وجود دارد؛ البته مردم هم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - باید استقبال کنند و پیام‌رسان‌های داخلی هم چنان قدرتی داشته باشند.»

دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص این نکته که تجربه فیلترینگ تلگرام با هدف کوچ دادن به پیام‌رسان‌های داخلی ناموفق بود، گفت: «در حال حاضر فقط از مردم دعوت می‌کنیم تا به مدلهای بومی سر بزنند و برنامه‌های جدی خود را روی مدل‌های بین‌المللی نداشته باشند.»

روبینو بخش نسبتا جدیدی در اپلیکیشن روبیکا است که چند ماهی از فعالیت آن می‌گذرد. روبینو تقریبا بدون تغییرات اندک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - همان شکل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و ظاهر اینستاگرام در روبیکا گنجانده شده تا در نگاه اول کاربر به خاطر شکل و شمایل یکسان احساس راحتی بیشتر کند و با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دانسته هایش از اینستاگرام ترغیب به استفاده از این سرویس شود .

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

روبیکا یک اپلیکیشن جامع (سوپر اپ) است که در روزهای اخیر توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند.به گفته «محمدجواد آذری جهرمی» روبیکا هیچ امکاناتی از وزارت ارتباطات دریافت نکرده و توانسته با تبلیغات و نگاه درست خودش را در بازار به جایگاه خوبی برساند. جهرمی پیش‌تر درباره روبیکا گفته بود:

«در عرصه پیام‌رسان در صداوسیما دو محصول تبلیغ می‌شود، یک محصول سروش بود و دیگری روبیکا، سروش را با دیدگاه سیاسی تبلیغ کردند و روبیکا را با دیدگاه عادی. من دیده‌ام که در روبیکا وقتی یک بازیگر پست - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌گذارد ۶۰۰هزار لایک می‌خورد، پس یعنی اینگیجمنت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و اینتروژن‌های آن بالاست و کاربر با آن ارتباط برقرار کرده است.»

شایان ذکر است به تازگی اینستاگرام صفحات فرماندهان سپاه پاسداران را با استناد به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سیاست ایالات متحده مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی مسدود کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone