🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43368.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

واعظی: یکی از معاونانم به عنوان کاندیدای اصلی وزارت ارتباطات انتخاب شده است

در آخرین روز تیر ماه امسال بود که خبر خداحافظی محمود واعظی از وزارت ارتباطات در حاشیه نمایشگاه الکامپ تأیید شد و پس از آن، گمانه زنی های مختلفی در ارتباط با گزینه بعدی رئیس ...

در آخرین روز تیر ماه امسال بود که خبر خداحافظی محمود - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - واعظی از وزارت ارتباطات در حاشیه نمایشگاه الکامپ تأیید شد و پس از آن، گمانه زنی های مختلفی در ارتباط با گزینه بعدی رئیس جمهور برای وزارتخانه مورد بحث صورت گرفت.

امروز اما آقای واعظی در حاشیه افتتاح فاز نخست پروژه دولت الکترونیک، و در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر گزینه نهایی تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

خوشحالیم که شخص رئیس جمهور یکی از معاونان فعلی وزارت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ارتباطات را به عنوان کاندیدای اصلی این وزارتخانه انتخاب کرده اند.

تا زمانی که رئیس جمهور در مراسم تحلیف اسامی وزرا را اعلام نکنند، ما نیز آن را اعلام نخواهیم کرد و حق رئیس جمهور است که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خودشان بخواهند کاندیداهای اصلی را اعلام کنند.

این نشان از نگاه اعتمادآمیز شخص رئیس جمهور به وزارت ارتباطات و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کار تیمی صورت گرفته طی چهار سال اخیر دارد.

هم اکنون در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - لیست اصلی رئیس جمهور نام یکی از معاونان من به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم دیده می شود.

وزیر کنونی ارتباطات همچنین درباره سمت بعدی خود به عنوان مسئول دفتر رئیس جمهور گفت: «این موضوع را از آقای رئیس جمهور بپرسید.»

گفتنی است پیش از این «نصرالله جهانگرد»، معاون وزیر ارتباطات و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - فناوری اطلاعات در کنار «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از گزینه های احتمالی وزارت ارتباطات بودند که حالا بر اساس شنیده های اخیر، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - «محمدجواد آذری جهرمی» که هم اکنون مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بوده و معاون وزیر ارتباطات نیز هست، به عنوان کاندیدای اصلی پست مذکور مطرح شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone