🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41379.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی گوگل دو برابر از سیری باهوش تر است

بر اساس یک تحقیق آکادمیک هوش مصنوعی گوگل تقریبا دو برابر دستیار مجازی سیری آی کیو دارد اما یک کودک شش ساله از هر دوی آنها باهوش تر است. در این تحقیق که توسط سه ...

بر اساس یک تحقیق آکادمیک هوش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مصنوعی گوگل تقریبا دو برابر دستیار مجازی سیری آی کیو دارد اما یک کودک شش ساله از هر دوی آنها باهوش تر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است.

در این تحقیق که توسط سه محقق چینی صورت گرفته مشخص شد که آی کیوی AI گوگل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در سال گذشته 47.28 بوده که از هوش مصنوعی موتور جستجوی بایدو با آی کیوی 32.92، بینگ با 31.98 و سیری با 23.94 بیشتر است.تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

این درحالی است که آی کیوی یک کودک شش ساله به صورت میانگین 55.5 و آی کیوی یک فرد 18 ساله حدودا 97 است.

گفتنی است که آی کیوی سیستم های گوگل و مایکروسافت نسبت به سال 2014 به مراتب بهتر شده اند. در آن سال امتیاز هوش مصنوعی گوگل 26.5 - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و مایکروسافت 13.5 بوده است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
مسابقه بین آلفاگو و بهترین بازیکن گو (یک بازی چینی) که با برتری آلفاگو پایان یافت

در این مقاله - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هوش مصنوعی کمپانی «DeepMind» (از شرکت های تابعه گوگل) به نام آلفاگو نیز مورد بررسی قرار گرفته است. محققان علی رغم عدم برآورد آی کیوی این برنامه اعلام کرده اند که هوش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این سیستم از انسان کمتر است.

در این تحقیق - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برای مقایسه هوش مصنوعی سیستم های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مختلف، توانایی آن ها در تسلط بر دانش، یادگیری و ایجاد راه حل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مورد ارزیابی قرار گرفته است.

این سه شرکت بزرگ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آمریکایی سرمایه گذاری های گسترده ای را در زمینه هوش مصنوعی صورت داده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اند که می تواند پیشرفت های بزرگی را در زمینه تشخیص گفتار، شناسایی تصویر و غیره به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone