🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32102.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تحریم یوتیوب توسط شرکت های بزرگ؛ اپیک گیمز و دیزنی تبلیغ را متوقف کردند

والت دیزنی، اپیک گیمز، نستله و برخی شرکت های دیگر هزینه کردن برای تبلیغات در یوتیوب را متوقف کرده و این پلتفرم ویدیویی را تحریم کرده اند. به گزارش فوچون تحریم یوتیوب پس از تشریح یک ...

والت دیزنی، اپیک گیمز، نستله و برخی شرکت های دیگر هزینه کردن برای تبلیغات در یوتیوب را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - متوقف کرده و این پلتفرم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - ویدیویی را تحریم کرده اند.

به گزارش فوچون تحریم یوتیوب پس از تشریح یک بلاگر در این باره روی داد که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - چگونه گوگل از نظرات زیر ویدیوها برای پیشنهاد موارد مرتبط استفاده می کند. به گفته او برخی از ویدیوها به حرکات ورزشی کودکان مرتبط بود اما برخی افراد در زیر آنها نظراتی گذاشته بودند که می توان آنها را به سوء استفاده از کودکان تعبیر کرد. این در حالی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - است که برخی معتقدند این ویدیوها اساساً مستهجن نیستند.

دیزنی و نستله مدعی شده اند که تبلیغات آنها قبل از برخی از این ویدیوها به تعدادی از کاربران نمایش داده می شود. به گفته سخنگوی نستله اکنون تمامی کمپین های تبلیغاتی شرکت، در یوتیوب در ایالات متحده معلق شده. به گفته فردی مطلع از موضوع که نخواسته نامش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - فاش شود، دیزنی صرف هزینه تبلیغ در یوتیوب را هم متوقف کرده و البته این موضوع هنوز به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - صورت عمومی اعلام نشده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران

در کنار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - این شرکت ها، اپیک گیمز، ناشر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - بازی های ویدیویی و شرکت بزرگ تولید کننده غذاهای بسته بندی شده Dr. August Oetker KG هم پس از به نمایش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - درآمدن تبلیغاتشان قبل از آغاز ویدیوهای جنجالی، صرف هزینه تبلیغات در یوتیوب را متوقف کرده اند.

کارشناسی که موضوع مرتبط با نمایش ویدیوها را کشف کرده معتقد است اگر روی یکی از این ویدیوها کلیک شود، الگوریتم یوتیوب نمونه های مشابه را هم نمایش می دهد. یوتیوب در پاسخ به این موضوع بر برخورد با چنین مواردی تأکید کرده:

«هر محتوایی (از جمله نظرات) که افراد زیر سن قانونی را به مخاطره اندازد، نفرت انگیز است و ما در یوتیوب سیاست های روشنی برای ممنوعیت این موارد داریم. ما به سرعت حساب ها و کانال ها را حذف می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - کنیم و فعالیت های غیر قانونی آنها را به مسئولین گزارش کرده و نظرات نقض کننده را غیر فعال می کنیم».

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران

به گفته سخنگوی یوتیوب میزان هزینه ای که برای این مجموعه تبلیغات صرف شده کمتر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - از 8 هزار دلار در کمتر از 60 روز بوده و البته این شرکت قصد دارد هزینه را به شرکت های آگهی دهنده باز گرداند.

این اولین باری نیست که گوگل با تحریم یوتیوب روبرو شده. دو سال پیش بود که چندین شرکت بزرگ تبلیغات در یوتیوب را به علت محتوای افراطی و خشونت آمیز متوقف و برخی دیگر تهدید به توقف تبلیغات - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - کردند. علاوه بر این گفته می شود که مدت ها است یوتیوب تحت فشار انتقادها به علت میزبانی از ویدیوهای نا مناسب - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چمستان استان مازندران - برای کودکان قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone