🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41076.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

قطعه موسیقی ناسا به مناسبت چهلمین سال پرتاب وویجر 1 به فضا را بشنوید

معمولا در کشورهای مختلف هنگام جشن تولد موزیک و ترانه مخصوصی وجود دارد اما ناسا به مناسب چهلمین سال پرتاب فضاپیمای «وویجر 1» موزیک ویژه ای را با استفاده از داده های فضایی تنظیم کرده ...

معمولا در کشورهای مختلف هنگام جشن تولد موزیک و ترانه مخصوصی وجود دارد اما ناسا به مناسب چهلمین سال پرتاب فضاپیمای «وویجر 1» موزیک ویژه ای را با استفاده از داده های فضایی تنظیم کرده است.

داده هایی به کار رفته در این موزیک سه دقیقه ای توسط یک تلسکوپ ویژه که برای شناسایی پروتون ها، ذرات آلفا و هسته ای سنگین تر در فضا تعبیه شده بود، 40 سال قبل به زمین ارسال شده اند.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیلتبدیل این داده ها به موزیک توسط دو دانشمند به نام های دکتر «دومنیکو ویسینانزا» رییس بخش تحقیقات مهندسی بازی و صدای دانشگاه «آنجلیا راسکین» و دکتر «ژنویو ویلیامز» از دانشگاه «اکستر» با استفاده از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - روش «آوادهی داده ها» صورت گرفته است که در آن داده های غیر صوتی در معرض انرژی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - صوتی قرار داده می شوند.

دکتر ویسینانزا که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - در زمینه موسیقی نیز دستی بر آتش دارد، می گوید:

آوادهی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - اطلاعات می تواند در به اشتراک گذاری اکتشافات نقش مهمی داشته باشد و امیدوارم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - که با تبدیل این داده های 40 ساله به موسیقی، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - بخشی از سفر وویجر را برای مردم عادی که از گراف های پیچده فضایی چندان سر در نمی آورند، ملموس کنیم.

این ملودی که بر اساس تعداد اشعه های کیهانی تظیم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده با استفاده از ویولون، فلوت معمولی، فلوت پیکولو و نوعی سنتور نواخته شده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر پارس آباد استان اردبیل
ملودی وویجر 1

علاوه بر این پیانو و هورن فرانسوی نیز برای برجسته سازی فراز و فرود تعداد اشعه های ایکس هنگام ورود و خروج فضاپیما به جو سیاره های مشتری و زحل مورد استفاده قرار گرفته اند.

این موزیک منحصر به فرد قرار است دو روز دیگر طی کنفرانس «SC17» در کلرداوی آمریکا به صورت عمومی منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آریا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ نمایندگی شما آیا محبه بلوار امام خمینی پارس آباد اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در محبه بلوار امام خمینی شهر پارس آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone