🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42766.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین 360 درجه دیگری از سامسونگ در راه است

مدت زمان زیادی از ورود رسمی دوربین Gear 360 سامسونگ به بازارهای جهانی نگذشته، اما به نظر می رسد که این کمپانی توسعه نسل بعدی این محصول را هم در دستور کار قرار داده است. ...

مدت زمان زیادی از ورود رسمی دوربین Gear 360 سامسونگ به بازارهای جهانی نگذشته، اما به نظر می رسد که این کمپانی توسعه نسل بعدی این محصول را هم در دستور کار قرار داده است.

غول تکنولوژی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کره جنوبی به تازگی نام تجاری جدیدی به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نام «360Round» را به ثبت رسانده که به دوربین دیگری با کاربردهای واقعیت مجازی اشاره دارد.

در این درخواست ثبت نام تجاری، هیچ نشانه ای از مشخصات سخت افزاری دستگاه به چشم نمی خورد اما شماره مدل RM-R260 نشان می دهد با محصولی مشابه نسل قبلی یعنی Gear 360 روبرو هستیم (شماره مدل این دستگاه RM-R210 است).

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

نام Round احتمالاً به طراحی کوچک و جمع و جور این دوربین اشاره داشته باشد که برخلاف - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مدل کنونی، بیشتر حالت کروی خواهد داشت. البته اینها فقط گمانه زنی است و نمی توان با اطمینان در مورد این محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ناشناخته صحبت کرد.

البته سؤال مهم تر این است که آیا چنین محصولی را به چشم خواهیم دید؟ نمایشگاه IFA طی روزهای آتی برگزار می شود و موقعیت مناسبی برای سامسونگ خواهد بود تا لوازم جانبی جدیدی از جمله نسل جدید ساعت هوشمند Gear یا دستبند سلامتی Gear Fit 2 Pro را معرفی کند.

با این حال شرکت های معتبر معمولاً چند ماه قبل از عرضه محصول نسبت به ثبت نام و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نشان تجاری آن اقدام می کنند و به همین دلیل، شاید در نمایشگاه IFA امسال خبری از Round 360 نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone