تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13386.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ جهان مارول به روز می‌شود

تقریبا یک ماه از انتشار جهانی بازی Marvel Realm of Champions می‌گذرد و خبر خوش برای طرفداران مارول این است که بازی اولین آپدیت اساسی خود را دریافت خواهد کرد تا منابع و سلاح‌های جدیدی و ...

تقریبا یک ماه از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - انتشار جهانی بازی Marvel Realm of Champions می‌گذرد و خبر خوش برای طرفداران مارول این است که بازی اولین آپدیت اساسی خود را دریافت خواهد کرد تا منابع و سلاح‌های جدیدی و مودهای بیشتری به بازی اضافه شوند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدانلیستی با عنوان World Quests به بازی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - اضافه شده و شامل ماجراجویی‌هایی است که هم جوایز زیادی دارند و هم باعث می‌شوند که با دنیای بازی بیشتر آشنا شوید. امکان ایجاد اتحاد، دو اسلحه‌ی جدید و جوایز حضور روزانه‌ هم به بازی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - اضافه شده‌اند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

بازی استراتژیک و محبوب The Battle of Polytopia هم این هفته آپدیت جدیدی دریافت کرد که بالاخره انتظارها را پایان داد و گسترش قبیله‌ی Cymanti را محقق کرد. تعداد دشمنانی که در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - طبیعت وحشی منتظرتان بودند هم حالا با الهام از گیاهان و جانوران واقعی بیشتر شده است - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - و حالا این بازی از همیشه چالش برانگیزتر است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross سالروز یک سالگی‌اش را با یک ایونت دو ماهه جشن می‌گیرد که با اضافه شدن آیتم‌های جدید، یک کاراکتر جدید و هم‌چنین ایونت‌های کوچک‌تر همراه است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

در همین هفته NetEase هم اعلام کرد که بازی جهان‌باز و مجبوب LifeAfter با انیمه‌ی سریالی GHOST IN THE SHELL ساخته‌ی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - نتفلیکس یک کراس‌اور خواهد داشت و بازیکنان فضای آخرالزمانی انیمه را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - تجربه می‌کنند. سازندگان انیمه هم اعلام کرده‌اند برای بازیکنانی که در این کراس‌اور فعال باشند سورپرایزهای ویژه‌ای از جمله یک هدیه‌ی ویژه با امضای صداپیشه‌‌ی انیمه در نظر دارند.

About Love and Hate ‪2‬تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آنلاین است

این بازی یکی از جالب‌ترین پازل‌ها است - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - و در آن باید با استفاده از عشق یا نفرت راه خودتان را جلو ببرید و پازل‌ها را حل کنید. عشق و نفرت در این بازی نقش دو کاراکتر را دارند. نفرت بچه‌ای دارد که دکمه‌ب قرمز را می‌دزدد و ناپدید می‌شود و شما باید او را پیدا کنید.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

About Love and Hate ‪2‬

سازنده: Black Pants Studio GmbH قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 452.4 مگابایت زبان:

 

Hero Craft : Weapon, Character Skin Craft RPGتعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی Hero Craft که به ماینکرفت شبیه است و کاراکترهایی سه بعدی و مکعبی دارد انتخاب‌های زیادی جلوی بازیکنان گذاشته تا خودشان انتخاب کنند که می‌خواهند جادوگر، نینجا، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - سامورایی و ربات و ... باشند. می‌توانید به تنهایی یا همراه با بازیکنان دیگر از هر جای دنیا دنیای خودتان را بسازید و با چالش‌هایی که سر راهتان وجود دارند روبرو شوید.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

Hero Craft : Weapon, Character Skin Craft RPG‏

سازنده: Dreamplay Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 132/88 مگابایت زبان:

Beat Workersتعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آنلاین است

بازی‌های موزیکال مدت‌هاست دچار تکرار شده‌اند ولی هر از گاهی هم با بازی‌هایی مثل Beat Workers روبرو می‌شویم که نوآوری را چاشنی کار کرده‌اند. این بازی به معنی واقعی کلمه موزیکال است و علاقه‌ی چندانی به سرنخ‌های بصری ندارد. بازی در دنیایی اتفاق می‌افتد که ربات‌ها بیشتر کارها را بر عهده دارند و شما آخرین انسان معمار هستید که باید یازده تا از سازه‌های کشورهای بزرگ گذشته را بازسازی کنید و تمام این مسئله با ظرافت هر چه تمام‌تر با موسیقی گره خورده است.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

Beat - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - Workers‏

سازنده: NaturalPad apps قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 79 مگابایت زبان:

‏RPG Ghost Syncتعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آفلاین است

در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - این بازی نقش‌آفرینی شما نقش دختری به نام Lily را بر عهده دارید که جنگجو و جادوگر است و برای اینکه دشمنش را شکست داده و دنیا را نجات بدهد وارد یک ماجراجویی شده. - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - بازی به طور مخصوص برای موبایل طراحی شده و از نظر ساخت مشکلی ندارد، همچنین داستان جالبی را روایت می‌کند که باعث می‌شود بازی ارزش حداقل یک بار تجربه کردن را داشته باشد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

RPG Ghost Sync

سازنده: Kotobuki Solution Co., Ltd. قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 803/80 مگابایت زبان:

Doodle Dash

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

  • بازی آفلاین است

بازی Doodle Dash‏ که تم ماجراجویانه دارد به شکلی کاملا متفاوت و به صورت دستی طراحی شده که این احساس را منتقل می‌کند که نقاشی‌های یک دفتر نقاشی بچگانه جان گرفته‌اند و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - به بازی بدل شده‌اند. داستان بازی از این قرار است که باید در جهان‌های متفاوت قدم بگذارید - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - و از موانعی که سر راهتان قرار می‌گیرند بگذرید. گیم‌پلی بازی سرگرم‌کننده است و سادگی بصری بازی را تا حدی جبران کرده. بازی Doodle Dash - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - برای کاربران iOS به صورت نسخه‌ی بتا در دسترس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان - است که از این لینک می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر تویسرکان استان همدان

Doodle Dash‏

سازنده: Ghostfall Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 122 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone