🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41075.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

احتمال بخشودگی جرائم مالیاتی فعالان تجاری بازار کامپیوتر کشور

فروشندگان وسایل و تجهیزات کامپیوتری با توجه به تراکنش‌های زیادی که در بین مبادلات خود انجام می‌دهند، مشمول مالیات‌های زیادی می شوند. این مالیات‌ها به خاطر وقفه چندین ساله‌ای که در پرداخت آنها صورت گرفته، ...

فروشندگان وسایل و تجهیزات کامپیوتری با توجه به تراکنش‌های زیادی که در بین مبادلات خود انجام می‌دهند، مشمول مالیات‌های زیادی می شوند. این مالیات‌ها به خاطر وقفه چندین ساله‌ای که در پرداخت آنها صورت گرفته، شامل جریمه های سنگینی شده که با سود خالص کاسبان این صنف همخوانی زیادی ندارد.

فعالان این صنف در چند سال اخیر درگیر موضوع مالیاتی خود با دولت بودند و نسبت به فرایند و مبلغ آن اعتراضاتی داشتند. حال خبر می‌رسد که با پیگیری‌های ریاست اتحادیه صنف فناوران رایانه، «سید مهدی میرمهدی کمیجانی»، این مشکلات تا حد زیادی حل شده است و دست‌اندرکاران این حوزه با بخشودگی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جرائم مالیاتی می‌توانند مبلغ کمتری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را به عنوان مالیات به دولت بپردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و پیدا کردن ریشه مشکلات با «سمیعی»، مسئول روابط عمومی این اتحادیه به گفتگو نشستیم. وی از ریشه‌های این اختلافات به دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌گوید:

«بسیاری از فعالان صنف رایانه از سال 90 تا به حال خود را مشمول مالیات نمی‌دانستند و تصور داشتند که با توجه به بند ج قانون 169 کشور معاف از پرداخت مالیات هستند. البته این تصور اشتباه بوده و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دولت هم امروزه که بعد از اعمال تحریم‌ها بر روی درآمدهای مالیاتی خود تمرکز خاصی کرده، به اصناف مختلف درباره پرداخت مالیاتشان فشار می‌آورد.»

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

مشکلات مالیاتی صنف رایانه با دولت به سال‌ها پیش برمی‌گردد

سمیعی معتقد است که کاسبان صنف رایانه کشور نسبت به بقیه فعالان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بازار از سواد عمومی بالاتر و هوشمندی برخوردار هستند و از همین رو از اصناف پیشگامی هستند که بحث مالیاتی خود را با دولت شفاف‌سازی می‌کنند.

وی باور دارد که سود کم آنها در اجناس در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنار تراکنش‌های هنگفتی که در خرید و فروش کالاهای خود دارند و همچنین ضریب ارزش افزوده بالا گاها باعث تعیین مالیات‌هایی می‌شود که با دخل فروشندگی آنها همخوانی ندارد.

روابط عمومی صنف رایانه از ایجاد کلاس‌های آموزشی برای فروشندگان در پاساژهای مطرح شهر تهران خبر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌دهد:

«در پاساژهایی مثل پایتخت،علائدین و رضا و.... قصد داریم با ایجاد کلاس‌ها و ورکشاپ‌هایی بحث مالیاتی فروشندگان - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را به آنها تمام و کمال توضیح دهیم تا متوجه شوند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که اگر از راه قانونی به پرداخت مالیات بپردازند به مراتب به نفعشان خواهد بود. در این کلاس‌ها قصد داریم به آنها بگوییم که خرید و فروش‌های خود - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را از این به بعد با فاکتور رسمی انجام دهند تا با این کار هم دخل و خرجشان به طور شفاف به دست آید و هم اینکه با کوتاه کردن دست قاچاقچیان از بازار، کمکی به اقتصاد این حوزه کرده باشند.»

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

رایانه و تجهیزات آن به عنوان کالای ضروری محسوب نمی‌شود و در نتیجه معاف از مالیات نیستند

سمیعی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با اشاره به اینکه دولت به هیچ وجه موبایل و کامپیوتر و سایر وسایل مربوطه به این وسایل را به عنوان یک کالای ضروری نمی‌پذیرد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌گوید: - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - «این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مشکلی است که کماکان بین - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - صنف فروشندگان رایانه‌ای و تجهیزات مربوطه و سازمان مالیاتی کشور وجود دارد. با اینکه تمام سیستماسیون ادرات دولتی از طریق همین تجهیزات انجام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌شود، اما کماکان کامپیوتر و سایر اقلام جانبی به هیچ عنوان در بین کالاهای ضروری کشور قرار نمی‌گیرند تا از مالیات معاف شوند.»

پیش از این فعالان صنف رایانه نسبت به پرداخت مالیات و چگونگی محاسبه آن در پایان هر سال کاری انتقادهایی را مطرح کرده بودند اما این‌بار به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نظر می‌رسد با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال این بخشودگی در قوانین مالیاتی فرصت خوبی برای فعالان صنف رایانه کشور باشد.

گفتنی‌است می‌توانید برای اطلاعات بیشتر از چگونگی بهره‌مند شدن از این  بخشودگی مالیاتی به بیانیه رسمی روابط - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عمومی این سازمان مراجعه کنید..

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone