🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41067.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

لینکدین نوشتن رزومه های حرفه ای را ساده تر می کند

سال گذشته کمپانی مایکروسافت LinkedIn را با قیمت 26 میلیارد دلار خریداری کرد و وعده داد تا این سرویس را با سری برنامه های آفیس یکپارچه کند. چند ماه پیش اپ لینکدین برای ویندوز 10 ...

سال گذشته کمپانی مایکروسافت LinkedIn را با قیمت 26 میلیارد دلار خریداری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرد و وعده داد تا این سرویس را با سری برنامه های آفیس یکپارچه کند. چند ماه پیش اپ لینکدین برای ویندوز 10 منتشر شد و حالا مایکروسافت یک دستیار هوشمند برای کارایی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - بیشتر سرویسش معرفی نموده است: Resume Assistant.

به کمک این دستیار هوشمند، لینکدین اکنون با Word یکپارچه شده و بنابراین کاربران سرویس Office 365 به صورت مستقیم می توانند از طریق ورد رزومه خود را بسازند و به این سرویس اجتماعی-تجاری منتقل کنند. جدا از اینکه قابلیت ویرایش رزومه ها را نیز دارید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان

اما بخش جالب تر Resume Assistant راهنمایی کردن کاربران برای نوشتن رزومه ها هست. توضیح توانایی ها در یک رزومه چالش های خودش را دارد و Resume Assistant با نشان دادن رزومه های مشابه به کاربر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - او را در توصیف بهتر کارش کمک می کند.

همچنین دستیار لینکدین به کاربران پیشنهاد می دهد تا از چه کلماتی بهتر است استفاده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرده و با انتشار لیست های شغلی می گوید که کمپانی ها دقیقا به دنبال چه چیزهایی هستند. لینکدین پیشتر به خاطر سادگی اش بین کاربران محبوبیت زیادی داشت و حالا همگام سازی آن با نرم افزار ورد باعث می شود تا کارها سریع تر از همیشه انجام شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone