🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41068.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل برای عرضه یک آیپد «تمام نمایشگر» و شبیه به آیفون X برنامه ریزی کرده است

بنابر گزارش های تازه، اپل مشغول طراحی و توسعه یک آپید جدید و «تمام نمایشگر» با حاشیه های کمتر و تکنولوژی تشخیص چهره Face ID است. این آپید جدید که قطعاً تحت تاثیر موفقیت آیفون ...

بنابر گزارش های تازه، اپل مشغول طراحی و توسعه یک آپید جدید و «تمام نمایشگر» با حاشیه های کمتر و تکنولوژی تشخیص چهره Face ID است. این آپید جدید که قطعاً تحت تاثیر موفقیت آیفون X ساخته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - می شود، احتمالاً - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - از نمایشگر OLED بهره مند نبوده و در عوض، از پنل های LCD سابق بهره می گیرد. این اطلاعات توسط یکی از منابع نزدیک به اپل منتشر شده که سابقه خوبی در انتشار زودهنگام چنین خبرهایی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - دارد.

انتظار می رود این آیپد جدید، اواخر سال 2018 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - به بازار عرضه شود. آیپد پرو 10.5 اینچی، آخرین مدل از تبلت های اپل بود که ژوئن 2017 در دسترس مشتریان قرار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - گرفت و حالا مدل جدید قرار است با فاصله ای بیشتر از یک سال عرضه شود.

گفته می شود که اپل مشغول کار روی مدل های مختلفی از آیپد است که حداقل یکی از آنها از نمایشگری هم اندازه آیپد پرو 10.5 اینچی بهره مند است. علاوه بر این، انتظار می رود که آیپد 2018 از استایلوس ارتقایافته برخوردار بوده و نرم افزارهای بهتری برای یادداشت برداری و طراحی داشته باشد.

گفتنی است که تجارت آیپد، تا مدتی پیش برای اپل بسیار سودده بود اما - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - با کاهش فروش دیوایس های تبلت طی سال های اخیر، درآمد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - اپل نیز از این حوزه کاهش یافته. با این همه طی سه ماهه پیشین، آیپد به تنهایی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کوچصفهان استان گیلان - توانست درآمدی 4.8 میلیارد دلاری را روانه جیب اپل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone