🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34002.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

صدای این اسپیکر پرتابل با اتصال بطری خالی سه برابر تقویت می‌شود

به تازگی شرکتی گمنام موفق شده یکی از مشکلات موجود بلندگو های کوچک را حل کند. این کمپانی اسپیکر پرتابل Sodapop را طراحی کرده که کاربر می‌تواند با اتصال یک بطری نوشابه به آن، قدرت ...

به تازگی شرکتی گمنام موفق شده یکی از مشکلات موجود بلندگو های کوچک را حل کند. این کمپانی اسپیکر پرتابل Sodapop را طراحی کرده که کاربر می‌تواند با اتصال یک بطری نوشابه به آن، قدرت صدای آن را تا ۱۰ دسی بل افزایش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران

البته هنوز این بلندگو‌های پرتابل توانایی مقابله با سیستم‌های چند اسپیکره‌ی خانگی و پیچیده را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران - ندارند اما می‌توانند عملکرد بهتری از دیگر بلندگو‌های پرتابل بر جای بگذارند.

همانطور که می دانید هرچه بلندگو‌ها کوچکتر شوند، قادرند هواوی کمتری را جابجا کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران - و این مسئله موجب می‌شود که صدای ضعیفتری تولید شود.

اصولاً طراحان بلندگو‌های کوچک سعی می‌کنند تعادل را میان کیفیت صدا و قابل حمل بودت گجت‌هایشان رعایت کنند. بدین ترتیب اصولاق محبور می‌شوند یکی را فدای دیگری کنند تا محصولی کامل بیافرینند. حال طراحان این شرکت موفق شد‌ه‌اند با بکار بستن یک نواوری جالب هم سایز گجت خود را پایین بیاورند و هم با استفاده از یک وسیله‌ی قابل دسترسی توانسته‌اند سیستمی بیافرینند که صدای بلند و مطلوبی را پخش کند.

بلندگوی پرتابل Sodapop تنها ۱۵ سانتی متر طول دارد اما با اضافه کردن یک بطری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران - خالی آپگرید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران - می‌شود و می‌تواند هوای بسیار بیشتری را جابجا کند. بدین ترتیب صدای پخش شده توسط این اسپیکر سه برابر قوی‌تر می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران

سازندگان این بلندگو باور دارند که جابجایی هوای بیشتر در این بطری‌های خالی موجب می‌شود حجم صداهایی با فرکانس پایین تا ده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران - دسی بل تقویت شوند. علاوه بر این، جنس پلاستیکی این بطری به عنوان مانع عمل کرده و هوا را با شدت بیشتری باز می‌گردند که این مسئله به گفته‌ی طراحان، گرمای بیشتری به موسیقی پخش شده می‌دهد.

حال سوال اینجاست آیا این اسپیکر قادر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران - است به درستی عمل کند. همانطور که می‌دانید پیش از این بسیاری از کاربران برای پخش بهتر صدای گوشی‌هایشان آنها را داخل لیوان می‌گذاشتند. روش کار Sodapop تقریباً به متد اشاره شده شباهت دارد و به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران - نظر می‌رسد که عملی باشد.

این بلندگو‌ قرار است اواسط مهرماه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر زیراب استان مازندران - با قیمت ۵۲ دلار به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone