تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23958.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

استانداردهای دوگانه؛ یوتیوب قانون شکنی سلبریتی ها را نادیده می گیرد

چند تن از ناظران محتوای یوتیوب می‌گویند که برای ویدیوسازان پر مخاطب این شبکه استثنائاتی درنظر گرفته می‌شود. این مساله به آن‌ها اجازه می‌دهد با وجود انتشار محتوای نامناسب که یک یوتیوبر عادی از به ...

چند تن از ناظران محتوای یوتیوب می‌گویند که برای ویدیوسازان پر مخاطب این شبکه استثنائاتی درنظر گرفته می‌شود. این مساله به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن‌ها اجازه می‌دهد با وجود انتشار محتوای نامناسب که یک یوتیوبر عادی از به اشتراک‌گذاری آن‌ها منع شده، قادر به گریختن از عواقب آن - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - باشند.

به این موضوع در گزارشی از واشنگتن پست پرداخته - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده است. این نشریه با 11 نفر از ناظران فعلی و سابق یوتیوب که در تیم‌های نظارت بر محتوای ویدیوها فعالیت داشته‌اند مصاحبه کرده است. این افراد گفته‌اند که این پلتفرم اشتراک ویدیو برای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - یوتیوبرهای پر مخاطب که محتوای زیادی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - به اشتراک گذاشته‌اند استثنائاتی قائل می‌شود که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - در بسیاری از موارد ناقض قوانین انتشار محتوای یوتیوب است.

در واقع درآمد یوتیوب از نمایش آگهی در ویدیوهای پر بیننده تامین و بخشی از این درآمد به سازندگان ویدیو پرداخت می‌شود. وقتی یکی از سازندگان قوانین را زیر پا بگذارد، آن آگهی از ویدیوی مذکور حذف شده و شاید حتی ویدیو - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - هم به کلی از یوتیوب پاک شود. با این حال طبق این گزارش، بر خلاف توییتر و فیسبوک همه ناظران یوتیوب شخصا اجازه حذف محتوای ناقض قانون را ندارند. آن‌ها باید موضوع را به مقامات بالاتر گزارش کرده تا تصمیم نهایی در مورد این ویدیوها و کانال آن‌ها گرفته شود.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان

ناظران محتوای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - یوتیوب در این باره چنین گفته‌اند:

در صورتی که پای کاربران و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - کانال‌های پر مخاطب و مشهور در میان بود توصیه ما درباره حذف آگهی‌ها از ویدیوهای ناقض قوانین مکررا توسط مقامات بالاتر نادیده گرفته می‌شد.

آن‌ها همچنین اعلام کردند که بسیاری از قوانین غیر موثر و متناقض بوده و زمانی که صحبت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - از محتوای نامناسب می‌شود سیاست‌ها همواره - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - در حال تغییر هستند.

یوتیوب در پاسخ به گزارش واشنگتن پست این ادعاها را رد کرده و گفته که این پلتفرم قوانین را به صورت مساوی اجرا و تلاش می‌کند در موارد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - صحیح تمایزات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - لازم را قائل شود:

ما دو نوع قانون ارائه محتوا داریم. برای ویدیوسازانی که از آگهی‌های نمایش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر صایین قلعه استان زنجان - داده شده در ویدیوهایشان درآمد کسب می‌کنند قوانین سخت‌گیرانه‌تر هستند چرا که ارتباط این دسته از کاربران با یوتیوب از نوع تجاری است.

از آن سو قوانین در نظر گرفته شده برای جامعه عمومی کاربران سخت‌گیری‌های کمتری دارد. بنابراین بخشی که شامل سیاست‌های ناظران محتوای یوتیوب می‌شود برای بهینه‌تر و تخصصی‌تر کردن کار آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

اخیرا یوتیوب به خاطر عملکرد ضعیف در محدود کردن محتوای نامناسب آماج انتقادات بسیاری قرار گرفته و به متدهای مختلفی مثل ممنوع کردن چالش‌ها و شوخی‌های خطرناک و همچنین بررسی غیر خودکار یک میلیون ویدیو برای یافتن محتوای تروریستی روی آورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone