🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15535.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های اندرویدی هم می‌توانند اطلاعات ایرتگ‌های گم‌شده را بخوانند

پس از ماه‌ها انتشار شایعات مختلف اپل بالاخره دیشب از ایرتگ رونمایی کرد. این ردیاب از تراشه U1 استفاده می‌کند و با کمک شبکه Find My می‌تواند حتی در صورت آفلاین بودن به موقعیت‌یابی بپردازد. ...

پس از ماه‌ها انتشار شایعات مختلف اپل بالاخره دیشب از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - ایرتگ رونمایی کرد. این ردیاب از تراشه U1 استفاده می‌کند و با کمک شبکه Find My می‌تواند حتی در صورت آفلاین بودن به موقعیت‌یابی بپردازد. ولی نکته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - جالب این‌که کاربران اندروید هم می‌توانند ایرتگ‌های گم‌شده را در حالت Lost Mode شناسایی کنند.

از آن‌جایی که ایرتگ عمیقا درون اکوسیستم اپل پیاده‌سازی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - شده، برای استفاده عادی از آن به دستگاه‌های خود این شرکت نیاز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - دارید، چون - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - فرآیند پیکربندی و ردیابی از طریق اپ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - Find My انجام می‌شود. در نتیجه، کاربران گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - اندرویدی عملا نمی‌توانند از این محصول - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - استفاده کنند.

با این حال، اپل در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - برنامه‌ریزی خود به دنبال آن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - بوده که افراد بیشترین شانس را برای پیدا کردن وسایل گم‌شده خود داشته باشند. مطابق جدیدترین اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت این شرکت، همه گوشی‌های دارای NFC، چه آیفون و چه موبایل‌های اندرویدی می‌توانند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - اطلاعات ایرتگ - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - را در حالت Lost Mode بخوانند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی

به عبارت دیگر، حتی اگر شخصی با یک گوشی اندرویدی ایرتگ شما را پیدا کند، به‌راحتی می‌تواند موبایل خود را به ردیاب اپل نزدیک کرده و اطلاعات لازم را درباره مالک دستگاه به دست آورد. مالکان ایرتگ می‌توانند اطلاعات خود - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - را به صورت یک پیغام سفارشی از طریق اپ Find My به این برنامه اضافه کنند.

افزون بر این، در وب‌سایت اپل اعلام شده اگر کسی که مالک ایرتگ نیست برای یک مدت طولانی این دستگاه را با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - خود حمل کند، ایرتگ از خود صدای هشدار تولید می‌کند تا هر کسی که اطراف این دستگاه است، حتی بدون داشتن دستگاه‌های اپلی، بتواند آن را - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - شناسایی کند.

متاسفانه در وب‌سایت اپل گفته نشده که منظور از مدت طولانی چقدر است، اما منابع «جان گروبر» در اپل به او گفته‌اند که این بازه زمانی در حال حاضر سه روز در نظر گرفته شده اما - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - ممکن است در آینده تغییر کند.

هر ایرتگ با - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - قیمت ۲۹ دلار روانه بازار می‌شود و در صورت پرداخت ۹۹ دلار می‌توانید چهار عدد از این ردیاب‌های بلوتوثی را خریداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone