🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22506.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ارائه تسهیلات صندوق نوآوری به کسب و کارهای آسیب‌دیده تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی از آغاز ارائه تسهیلات صندوق نوآوری به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده بر اثر کرونا خبر داد. «علی وحدت» در مورد جزئیات تسهیلات حمایتی صندوق نوآوری از کسب و کارهای زیان ‌دیده بر ...

رییس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - صندوق نوآوری و شکوفایی از آغاز ارائه تسهیلات صندوق نوآوری به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده بر اثر کرونا خبر داد. «علی وحدت» در مورد جزئیات تسهیلات حمایتی صندوق نوآوری از کسب و کارهای زیان ‌دیده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - بر اثر شیوع ویروس کووید-19 گفت:

«با توجه به مشکلاتی که شیوع ویروس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - کرونا در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور ایجاد کرده است، صندوق نوآوری و شکوفایی با هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی کشور مصوب کرد که از شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین شرکت‌های فناور، خلاق، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های فعال در اکوسیستم فناوری و نوآوری حمایت کند. بر این اساس مقرر شد تسهیلاتی هم‌راستا با تسهیلاتی که دولت جمهوری اسلامی ایران مصوب کرده در صندوق اجرا شود.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان

وحدت با اعلام اختصاص تسهیلات برای حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان، فناور، خلاق، استارت‌آ‌پ‌ها و شتابدهنده‌هایی که کسب و کارشان به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است اعلام کرده که این تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط با نرخ ۹ درصد در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد:

«این تسهیلات با پایش وضعیت فعالیت و اشتغال شرکت‌ها طی ۶ ماه پرداخت خواهد شد. بعد از آن ۶ ماه جهت بازیابی توان شرکت‌ها تنفس داده می‌شود و تسهیلات طی یک سال بعد به صورت اقساطی بازپرداخت خواهد شد.»

وی خاطرنشان کرده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - که برای سایر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - شرکت‌های فعال در اکوسیستم نوآوری نیز برنامه‌هایی در نظر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - دارند. او گفته با توجه به بزرگی اکوسیستم و محدودیت منابع مالی صندوق در گام اول شتاب‌دهنده‌ها و فضاهای کار اشتراکی که در اثر شیوع کرونا آسیب‌های شدیدی دیده‌اند در اولویت قرار گرفته‌اند. وی در ادامه تاکید کرده که «به زودی با جذب منابع مالی و در ادامه اجرای طرح، برنامه‌هایی نیز برای سایر فعالان از جمله شرکت های فناور، خلاق و استارت‌آ‌پ‌ها ارائه خواهد شد.»

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اذعان دارد شرکت‌های دانش‌بنیان و شتابدهنده‌‌ها می‌توانند به صورت مستقیم به سامانه غزال مراجعه کرده و با شرح مستنداتی که نشان‌دهنده آسیب‌دیدگی آنها بعد از شیوع بیماری کووید- ۱۹ است درخواست خود را اعلام کنند. به گفته او تقاضاها توسط کارشناسان بررسی و پاسخ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان - داده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر لنگرود استان گیلان

متقاضیان می تواننند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه صندوق نوآوری و شکوفایی به این نشانی اینترنتی مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone