🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22510.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سرقت ۲۴ میلیون دلار از دو پلتفرم ارز دیجیتال به کمک گیت‌هاب

هکرها موفق شدند به کمک باگی در گیت‌هاب منتشر شده، نزدیک ۲۵ میلیون دلار رمزارز از دو پلتفرم ارز دیجیتال Uniswap و Lendf.me به سرقت ببرند. این حملات در ابتدای هفته جاری رخ داده و ...

هکرها موفق شدند به کمک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - باگی در گیت‌هاب منتشر شده، نزدیک ۲۵ میلیون دلار رمزارز از دو پلتفرم ارز دیجیتال Uniswap و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - Lendf.me به سرقت ببرند. این حملات در ابتدای هفته جاری رخ داده و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - گفته می‌شود که توسط یک گروه یا شخص برنامه‌ریزی شده باشد.

بر اساس تحقیقاتی که منتشر شده، به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - نظر می‌رسد هکرها از چندین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - باگ و ویژگی‌هایی متداول که در تکنولوژی‌های مختلف بلاکچین قرار دارد استفاده کرده و چندین «حملات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - بازگشت‌پذیر» پیچیده را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - ترتیب داده‌اند. حملات بازگشت‌پذیر (Reentrancy attack) به حملاتی گفته می‌شود که هکر پیش از انجام تراکنش اصلی، میزان زیادی پول برداشت می‌کند. به عبارت ساده‌تر یعنی زمانی که تراکنش در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - حال صحت‌سنجی است، هکر از فاصله بین انجام تراکنش تا تایید آن سوءاستفاده کرده و صدها تراکنش یکسان را انجام می‌دهد.

گفته می‌شود Uniswap بین ۳۰۰ هزار الی ۱.۱ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - میلیون دلار ارز دیجیتال از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - دست داده، در حالی که این رقم برای Lendf.me به ۲۴.۵ میلیون دلار می‌رسد. هکرها به کمک حملات بازگشت‌پذیر ارز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - دیجیتال را از این دو پلتفرم استخراج کرده و به کیف پول خود انتقال دادند. بلافاصله پس از آن نیز ارز دیجیتال دزدیده شده به حساب‌های دیگر منتقل شده است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران

بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته، مشخص شده است که روش‌های هک هر دو پلتفرم Uniswap و Lendf.me یکسان بوده و شامل روش‌های زیر می‌شود:

  • پروتکل Lendf.me: یک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - پروتکل سرمایه‌گذاری غیرمتمرکز است که توسط انجمن dFroce - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - توسعه داده شده و  فعالیت‌های واگذاری وام را بر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - بستر اتریم، مدیریت می‌کند.
  • imBTC: توکنی است که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - بر بستر اتریم قرار داشته و ارزش آن با بیت کوین از نسبت ۱:۱ پیروی می‌کند.
  • ERC-777: یکی از تکنولوژی‌های زیرساختی بستر اتریم است که قراردادهای هوشمند را پشتیبانی می‌کند (هر دو پلتفرم Uniswap و Lendf.me به عنوان نوعی از قرارداد هوشمند در پلتفرم اتریم به حساب می‌آیند).

یکی از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - سخنگویان کمپانی «TokenIon» که تکنولوژی imBTC را توسعه داده می‌گوید «استاندارد توکن ERC-777 تا جایی که ما می‌دانیم هیچ گونه آسیب‌پذیری امنیتی ندارد. با این حال ترکیب توکن ERC-777 و قراردادهای هوشمند Uniswap و Lendf.me می‌تواند منجر به آغاز حملات بازگشت‌پذیر شود». این کمپانی معتقد است که هکرها از اکسپلویتی که در تابستان در گیت‌هاب منتشر شده استفاده کرده‌اند.

این اکسپلویت ابتدا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - توسط کمپانی «OpenZeppelin» منتشر شده که به صورت دوره‌ای امنیت پلتفرم‌های ارز دیجیتال را بررسی می‌کند. هر دو وب سایت اکنون از دسترس خارج شده‌اند تا از حملات بعدی جلوگیری کند. کمپانی TokenIon نیز تمامی تراکنش‌های imBTC خود را متوقف کرده تا هکرها نتوانند از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر نوشهر استان مازندران - آن برای حمله به دیگر پلتفرم‌ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone